רשת הטלוויזיה של אירלנד תחשוף את השיר והנציג לאירוויזיון 2020 ב- 5 במרץ. גם השנה נבחר הנציג לאירוויזיון בבחירה פנימית. כתבתו של יונתן סימן טוב.

[addtoany]

 

רשת הטלוויזיה של אירלנד, RTÉ, הודיעה כי השיר שיתמודד באירוויזיון 2020 ייחשף ב- 5 במרץ. השיר יושמע לראשונה בתכנית הרדיו "ארוחת הבוקר" שמשודרת בתחנה RTÉ 2FM. הביצוע החי הראשון של השיר יתקיים למחרת בתכנית "The Late Late Show" בערוץ RTÉ One. הזמר והשיר נבחרו בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה.




תחנת הרדיו RTÉ 2FM הייתה מעורבת בבחירת האומן והשיר ותיהיה מעורבת בהמשך בקידום השיר לאירוויזיון בפלטפורמות השונות.

עוד נחשף כי פיליפ מקמוהן (Phillip McMahon) ישמש כמנהל הקריאייטיב של הזמר האירי באירוויזיון 2020. פיליפ משמש כמנהל קריאייטיב בחברת ThisIsPopBaby אשר מספקת שירותים עבור תכניות בידור ותאטראות ברחבי אירלנד ומחוצה לה. הרקדן והכוריאוגרף פיליפ קונוטון (Philip Connaughton) ישמש כרוריאוגרף של השיר האירי.

באירלנד הצהירו כי הם מחפשים "אמן מבוסס, מקצועי ועכשיווי אשר מעוניין להציג את כשרונו בפני קהל עולמי". כל אמן אשר יגיש את עצמו לתחרות יישקל על ידי הפאנל, אך רשת הטלוויזיה האירית שמרה לעצמה את האפשרות לפנות לזמרים.




החל מ- 2016 בוחרת אירלנד את נציגיה בבחירה פנימית של רשת הטלוויזיה. מאז 2016 הצליחה אירלנד לעלות לגמר פעם אחת בלבד עם השיר "Together" בביצוע של ריאן אושונסי (Ryan O'Shaughnessy). יחד עם זאת, בשיטת בחירה זו נבחרה גם הזמרת שרה מקטרנן (Sarah McTernan) והשיר "22" אשר סיפקו למדינה את המקום הנמוך ביותר בתולדותיה בתחרות – מקום אחרון (18) בחצי הגמר של אירוויזיון 2019 אשר נערך בישראל.

זו תהיה ההשתתפות ה- 54 של אירלנד באירוויזיון. אירלנד הצטרפה לתחרות האירוויזיון בשנת 1965 ומאז הספיקה לזכות 7 פעמים בתחרות. אירלנד היא המדינה עם כמות הזכיות הגבוה ביותר מבין כל המדינות המשתתפות. בנוסף, אירלנד היא המדינה היחידה שזכתה 3 פעמים ברצף (1992, 1993, 1994).

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!