האזינו: נחשפו ארבעת השירים שתבצע עדן אלנה במשדר הקדם אירוויזיון שיערך עבורה ב- 3 במרץ. מתוך השירים ייבחר שיר אחד שייצג את ישראל באירוויזיון 2020.

[addtoany]

 

הערב נחשפו ארבעת השירים אשר יתמודדו על הזכות לייצג את ישראל על בימת אירוויזיון 2020 ברוטרדם בחודש מאי. נציגת ישראל, עדן אלנה, תבצע את ארבעת השירים במשדר מיוחד אשר ייקרא "השיר הבא לאירוויזיון" וישודר ב- 3 במרץ, ביום שלישי הקרוב. בסיום המשדר ייבחר שיר אחד שיזכה לייצג אותנו על הבמה הגדולה בעולם.



ארבעת השירים הם:

1. Savior in the sound
מילים ולחן: אורן עמנואל, טליה לונדונר, אורי אבני

2. Roots
מילים ולחן: נתן גושן וסתיו בגר



3. Rakata
מילים: גל ג'ו כהן, איל ישי, צליל קליפי, ערן קאשי
לחן: גל ג'ו כהן, איל ישי, צליל קליפי

4. Feker Libi
מילים ולחן: דורון מדלי ועידן רייכל



This poll is no longer accepting votes

ארמניה 2020: מהו השיר הטוב ביותר?

ארבעת השירים המתמודדים נבחרו על ידי וועדה משותפת של תאגיד השידור וקשת מתוך 248 שירים שהוגשו לוועדה. את השירים "Roots" ו-"Feker Libi" ("אהוב ליבי" באמהרית), כתבו סתיו בגר ודורון מדלי, שני הכותבים של השיר המנצח באירוויזיון 2018 שביצעה נטע ברזילי. הפעם כל אחד מיוצרי השיר הזוכה יתמודדו זה נגד זה מאחר ומדלי בחר לחבור לעידן רייכל ואילו סתיו בגר שיתף פעולה עם נתן גושן.

תוצאות התחרות יקבעו על ידי צוות שופטים מיוחד (50%), הצבעת הצופים (40%) וצוות שיפוט נוסף (10%). רוצים לקבוע כבר עכשיו איזה שיר צריך לייצג את ישראל באירוויזיון? תאגיד השידור כבר פתח את ההצבעה המקדימה! כבר כעת ניתן להיכנס לממשק ההצבעה ולהצביע באמצעות היישומון של כאן. הצבעה נוספת תיפתח במהלך המשדר.

כתבות מומלצות:

האם מסיבת האירוויזיון "Israel Calling" תתקיים השנה?
למרות ניסיונותינו לברר האם מסיבת האירוויזיון הישראלית, "Israel Calling", תתקיים השנה – בשלב זה עדיין אין בידנו תשובה. במקביל, אמסטרדם, לונדון ומדריד מתכוננות לקראת החגיגות. לכתבה המלאה

עדן אלנה, הכוכב הבא 2020, צילום מסך קשת12

עדן אלנה נבחרה לייצג את ישראל בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2020 אשר יתקיים ברוטרדם שבהולנד. ב- 3 במרץ תבצע הזמרת ארבעה שירים בקדם אירוויזיון פרטי שיקרא "השיר הבא לאירוויזיון". התחרות תשודר בכאן 11 ובמהלכה יוכלו הצופים לבחור את השיר המתאים ביותר מבין הארבעה עבור אירוויזין 2020.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

[addtoany]