האזינו: אנה סוקליץ' (Ana Soklič) תבצע על בימת אירוויזיון 2020 את השיר "Voda". הזמרת תייצג את סלובניה באירוויזיון לאחר שזכה בתחרות המקומית – EMA 2020.

[addtoany]

 

הזמרת אנה סוקליץ' (Ana Soklič) תבצע על בימת אירוויזיון 2020 את השיר "Voda". הזמרת תייצג את סלובניה באירוויזיון לאחר שזכה במקום הראשון בתחרות ה- EMA 2020. הזמרת נבחרה למקום הראשון על ידי הצופים בסלובניה. השיר נכתב על ידי הזמרת יחד עם בויאן סימונצ'יץ' (Bojan Simončič).

אנה סוקליץ' תבצע את השיר בחצי הגמר הראשון שייערך ב- 12 במאי, שם היא תתמודד מול נציגת ישראל – עדן אלנה.




סוקליץ' הודיעה לרשת הטלוויזיה הסלובנית, RTVSLO, שהיא מתלבטת לגבי השפה אותה תשיר על בימת האירוויזיון. לדבריה, השיר נכתב במקור בשפה האנגלית אך החליטה לשנות את שפת השיר לסלובנית עבור ה- EMA כדי להגיע לקהל רחב ככל האפשר בסלובניה. החלטה בנושא תתקבל יחד עם הצוות המלווה של הזמרת בימים הקרובים.




אנה סוקליץ' – מי זה?

אנה סוקליץ', בת 36, היא זמרת פופ מסלובניה אשר השתתפה בעבר פעמיים בתחרות הקדם אירוויזיון הסלובני כחלק מהרכב הרוק "Diona Dimm": בשנת 2004 השיר "If You" (מקום 9) וב- 2007 עם השיר "Oče" (מקום 11 בחצי גמר).

סוקליץ' התמודדה בעונה הראשונה של תחרות ה- X Factor בסלובניה בשנת 2012 שם הגיעה עד שלב רבע הגמר. בשנים האחרונות היא כותבת את שיריה עימם נסעה להופיע יחד עם תזמורת סימפונית בדובאיי, נפאל, מונקו. היא התמודדה שלוש פעמיים בפסטיבל Slovenska Popevka, כאש ב- 2019 היא קיבלה שני פרסי שופטים חשובים עבור השיר "Temni Svet".

תוצאות קדם האירוויזיון הסלובני:

12 מתמודדים התמודדו ב- EMA 2020 אשר משמש כקדם האירוויזיון הסלובני: עשרה מתמודדים מנוסים בתעשיית המוסיקה הסלובנית נבחרו ישירות על ידי רשת הטלוויזיה בסלובניה ואילו שני מתמודדים נוספים, צעירים ואנונימיים, נבחרו דרך השלב המקדים EMA FREŠ.

בשלב הראשון בגמר בוצעו כל 12 השירים, כאשר לאחר מכן בחר צוות השופטים שני שירים שעלו לשלב הסופרפיינל: השיר "Voda" בביצוע של אנה סקוליץ' והשיר "Man Like U" בביצוע של לינה קודוזוביץ' (Lina Kuduzović). האחרונה ייצגה את סלובניה בשנת 2015 בתחרות הג'וניור אירוויזיון, וסיימה במקום השלישי עם השיר "Prva Ijubezen". למרות זאת, הערב היא הגיעה רק למקום השני.

  1. Simon Vadnjal – “Nisi sam”
  2. Saška – “Še kar lovim tvoj nasmeh”
  3. Gaja Prestor – “Verjamem vase”
  4. Ana Sokl – “Voda”
  5. INMATE – “The Salt”
  6. Manca Berlec – “Večnost”
  7. Tinkara Kovač – “Forever”
  8. Božidar Wolfand–Wolf – “Maybe Someday”
  9. Parvani Violet – “Cupid”
  10. Klara Jazbec – “Stop the World”
  11. Imset – “Femme Fatale”
  12. Lina Kuduzović – “Man Like U”

זו תיהיה ההשתתפות ה- 26 של סלובניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השביעי בשנת 1995 ו- 2001.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!