ניקי דה ג'אגר, כוהנת האיפור והיוטיוברית שידוע בשם NikkieTutorials, אשר ממש לא מזמן חשפה באופן מפתיע כי היא טרנסג'נדרית, תשמש כ"מנחת רשת" של אירוויזיון 2020 בהולנד.

[addtoany]

 

ניקי דה ג'אגר (Nikkie de Jager), כוהנת האיפור והיוטיוברית שידועה בכינוי NikkieTutorials, אשר ממש לא מזמן חשפה באופן מפתיע כי היא טרנסג'נדרית, תשמש כ"מנחת רשת" של אירוויזיון 2020 בהולנד.



ניקי דה ג'אגר היא יוטיוברית וכוהנת איפור מהידועות בעולם. 14 מיליון אנשים עוקבים אחריה באינסטגרם ו- 13 מיליון מנויים נוספים עוקבים אחריה ביוטיוב. כוהנת האיפור איפרה עד כה ידוענים מהשורה הראשונה כמו ליידי גאגא, קים קרדשיאן, גס'י ג'יי ועוד… ערוץ היוטיוב של ניקי הפך לערוץ פופולרי במיוחד, עם מאות מיליוני צפיות של סרטונים בהם מדגימה אמנית האיפור את יכולותיה.



"כוכבת האיטנרנט הגדולה ביותר בהולנד, אמנית האיפור NikkieTutorials תדווח מתוך אירוויזיון 2020 אשר יתקיים ברוטרדם דרך אמצעי התקשורת הרשמיים של התחרות. בנוסף היא תצלם סדרת קטעי וידאו של מאחורי הקלעים עם האמנים המתמודדים, דיווחים מהשטיח האדום במהלך טקס הפתיחה וניתן יהיה לצפות בה במהלך שלוש ההופעות החיות של התחרות", כך מסרו מאיגוד השידור האירופי (EBU).

פרסומת:

מגנטים לאירועים בנהריה – בחרו בצלם הטוב ביותר – "LaVie Photography"

תחרות האירוויזיון תתקיים ב- 12, 14 ו- 16 במאי 2020 ברוטרדם שבהולנד. ישראל תתמודד בחצי הגמר הראשון שייערך ב- 12 במאי, בו תייצג את ישראל הזמרת הצעירה עדן אלנה.

 

[addtoany]

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!