עדן אלנה, הכוכב הבא 2020, צילום מסך קשת12

קבלו את רשימת היוצרים, מהגדולים והטובים בישראל, שהחליטו לכתוב שיר עבור הזמרת עדן אלנה במטרה להגיע לאירוויזיון 2020 כדי להחזיר את הגביע הביתה. ברשימה: עידן רייכל, דורון מדלי, סתיו בגר, נתן גושן, דולי ופן, אבי אוחיון, נוי אלוש, עילי בוטנר, קרן פלס, הנרי, דנה לפידות ועוד…

[addtoany]

 

עשרות יוצרים מהטובים שבמדינת ישראל הגישו שירים לוועדה אשר תבחר את ארבעת השירים איתם תתמודד עדן אלנה בקדם האירוויזיון הפרטי אשר ייערך ב- 3 במרץ ויקרא "השיר שלנו לאירוויזיון".

היום בשעה 16.00 הסתיים מועד הגשת השירים לוועדה אשר תבחר את ארבעת השירים לזוכת "הכוכב הבא לאירוויזיון", ובין השירים היוצרים הבאים:



עידן רייכל ודורון מדלי

עידן רייכל ודורון מדלי כתבו יחדיו שיר עבור עדן אלנה. תגובות מרייכל ומדלי טרם התקבלו. סביר כי השניים יאשרו את הידיעה רק עם היוודא בחירתם של צמד היוצרים, ככל הנראה ביום חמישי בערב.

השניים כבר שיתפו פעולה בעבר כאשר כתבו את שיר "שבט אחים ואחיות", אז כתב מדלי את המילים ורייכל את הלחן. השיר הגיע למקום הרביעי במצעד השנתי של גלגל"צ ולמקום ה- 10 ברשימת ההשמעות של מדיה פורסט לשנת 2019.



סתיו בגר ונתן גושן

לפי הדיווחים, גם סתיו בגר אשר יצא יחד עם דורון מדלי את השיר "Toy" הגיש שיר לוועדה, הפעם שירו נכתב יחד עם לא אחר מאשר הזמר והיוצר נתן גושן! השיר נכתב והוקלט ממש בשעות האחרונות טרם ההגשה.

דולי ופן יחד עם אבי אוחיון

דולי ופן (דולב רם ופן חזות) כתבו עשרות להיטים כמו "מלכת השושנים" לעדן בן זקן, "יש בי אהבה" לנועה קירל, "למה לי" לשרית חדד, "מאמו" לאיתי לוי וסטפן לגר ועוד להיטים רבים. השניים גם כתבו את השיר "I Feel Alive" שביצע אימרי זיו באירוויזיון 2017 והגיע בגמר הגדול למקום ה- 23.

אבי אוחיון כתב שירים כתו "דרך השלום" לפאר טסי, "טרמינל 3" לדודו אהרון, "בוקרשט" לעומר אדם ועוד עשרות שירים מצליחים.



עוד כותבים

גם הזמר והמוסיקאי דודי בר דוד אישר לנו שכתב שיר לעדן אלנה. דודי בר דוד כתב שירים לזמרים רבים וידועים כמו לירן דנינו, יובל דיין, מירי מסיקה, ריטה, רוני דלומי, אייל גולן, משה פרץ ועוד. בר דוד כתב את שירו לאירוויזיון יחד עם היוצרת מורן דוד.

נוי אלוש כתב שיר לעדן אלנה יחד עם אורי אבני ואורי קפלן מהבלקן ביט בוקס.

עילי בוטנר עם אורן יעקבי, שופטת "הכוכב הבא" קרן פלס, מתמודדת "הכוכב הבא" דנה לפידות, הזמרת והיוצרת נוי פדלון, חננאל אדרי, ענבר וייצמן (שכתבה יחד עם אוהד שרגאי את 'Home' לאירוויזיון 2019) שיתפה פעולה הפעם עם הנרי (שכתב את השיר "Without You" אשר התמודד בקדם אירוויזיון 2008. שיר זה היה אחד מתוך ארבעה שירים אשר בוצעו על ידי בועז מעודה. השיר הגיע אל המקום השני), ואפילו אח של נטע ברזילי, המתופף זהר ברזילי, כתב שיר לעדן אלנה.



הוועדה

מחר תתכנס הוועדה אשר הוקמה על ידי תאגיד השידור הישראלי אשר כוללת את: טל ארגמן, יובל גנור, סמדר שפר ורועי דלמדיגו כנציגי התאגיד. גם לקשת יש נציגות בוועדה, מידי שנה טמירה ירדני ויואב צפיר לוקחים חלק בבחירת השירים, אך השנה המפיק סיון יאנג אשר משמש כמפיק של "הכוכב הבא" ימלא את מקומו של צפיר. הוועדה תתכנס מחר וביום חמישי כדי להאזין למאות השירים שהתקבלו כאשר בסיום ההאזנה ייבחרו ארבעת השירים.

 

עדן אלנה נבחרה לייצג את ישראל בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2020 אשר יתקיים ברוטרדם שבהולנד. ב- 3 במרץ תבצע הזמרת ארבעה שירים בקדם אירוויזיון פרטי שיקרא "השיר הבא לאירוויזיון". התחרות תשודר בכאן 11 ובמהלכה יוכלו הצופים לבחור את השיר המתאים ביותר מבין הארבעה עבור אירוויזין 2020.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

[addtoany]