דסטיני צ'וקוניירה (Destiny Chukunyere) נבחרה לייצג את מלטה באירוויזיון 2020 לאחר שזכתה במקום הראשון באקס פקטור במלטה. השיר ייבחר בשבועות הקרובים.

 

דסטיני צ'וקוניירה (Destiny Chukunyere) תייצג את מלטה באירוויזיון 2020 לאחר שזכתה בעונה השנייה של ה- X Factor המלטזי. רשת הטלוויזיה של מלטה (TRM) תבחר ותחשוף את השיר בשבועות הקרובים. הזמרת יוסטין שורפיד (Justine Shorfid) הגיעה למקום השני.




דסטיני צ'וקוניירה (Destiny Chukunyere) – מי זו?

הזמרת הצעירה, בת 17 בלבד, ייצגה בשנת 2015 את מלטה באירוויזיון הילדים עם השיר "Not My Soul" וזכתה במקום הראשון. שנתיים לאחר מכן, ב- 2017, נסעה לבריטניה כדי להתחרות בתחרות Britain’s Got Talent, שם בשלב האודישנים התקבלה פה אחד, כולל תמיכתו של סיימון קאוול בילדה הצעירה. צ'וקוניירה הגיעה עד שלב חצאי הגמר וזכתה במקום ה- 6. במאי 2019 הגיעה הזמרת לישראל כחלק מהמשלחת המלטזית לאירוויזיון 2019. צ'וקוניירה, בת ה- 16, שימשה כזמרת הליווי של נציגת מלטה מיקלה פאץ' (Michela Pace).




השנה תהיה ההשתתפות ה- 33 של מלטה בתחרות האירוויזיון, כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה מלטה הוא המקום השני בשנת 2002 וב- 2005.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!