טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani) ייצג את גאורגיה באירוויזיון 2020 עם השיר "Take Me As I Am" שאותו כתב יחד עם המפיק הגאורגי אלכסו ברדזנשווילי. השיר ייחשף בשבועות הקרובים. כתבתו של יונתן סימן טוב.

[addtoany]

 

לפני חודש בדיוק זכה טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani) בתחרות האיידול הגאורגית והבטיח את כרטיסו לרוטרדם. כעת, לפי דיווחים, שירו ​​לאירוויזיון 2020 יהיה "Take Me As I Am" ואליו יצטרפו שלושה זמרים מלווים.

קיפיאני התראיין לטלוויזיה הגיאורגית ודיבר על השתתפותו באירויזיון, שם חשף את שם השיר, אך לא באופן רשמי וברור. השיר מתואר כ- "רוק קלאסי, אלקטרו ודאבסטפ". זה ממשיך את המסורת של גיאורגיה לשלוח מגוון סגנונות שונים לתחרות. השירים הגאורגיים האחרונים היו מסוגת האלקטרופופ, אינדי רוק ואתנו ג'אז.




טורניקה קיפיאני כתב את השיר בעצמו בסיוע המוזיקאי והמפיק הגיאורגי אלכסו ברדזנשווילי (Aleko Berdzenishvili) והוא צפוי לצאת בשבועות הקרובים. ברדנזשווילי צפוי ללוות את קיפיאני כזמר ליווי יחד עם מריאן שנגליה (Marian Shengelia) ומריקו לז'אבה (Mariko Lezhava). שנגליה השתתפה באיידול הגיאורגי בשנה שעברה, והגיעה לגמר הגדול – שם הגיעה למקום הרביעי. לז'אבה מוכרת משנת 2017, אז השתתפה בקדם האירוויזיון הגיאורגי והגיעה למקום השישי עם שיר האלקטרו פופ "Light It Up".




טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani)

טורניקה קיפיאני זכה במקום הראשון ב- X Factor הגאורגי לשנת 2014. המנטורית של הזמר הגאורגי הייתה לא אחרת מאשר טאמטה (Tamta) אשר יצגה את קפריסין באירוויזיון 2019. הזמר ניסה להתמודד בעבר בתחרות הקדם אירוויזיון הגאורגי בשנת 2017 עם השיר "You Are My Sunshine" אך זכה רק במקום ה- 23 מתוך 25.




זו השנה השנייה ברציפות בה תחרות ה- Georgian Idol משמשת כתחרות לבחירת הנציג הגאורגי לאירוויזיון. השנה, בניגוד לשנה שעברה, נבחר השיר אשר יבוצע על ידי הנציג הנבחר בבחירה פנימית, ולא כחלק מתכנית הריאליטי.

זו תהיה ההשתתפות ה- 13 של גאורגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום ה- 9 בשנת 2010 וב- 2011.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!