האזינו: נחשפו השירים והמתמודדים אשר יתמודדו ב- DMPG. הזוכה בתחרות ייצג את דנמרק באירוויזיון 2020. התחרות תערך ב- 7 במרץ.

[addtoany]

 

רשת הטלוויזיה של דנמרק, DR, חשפה את עשרת המתמודדים בגמר ה- Dansk Melodi Grand Prix 2020, כאשר הזוכה בתחרות ייצג את דנמרק באירוויזיון 2020.

עשרת המתמודדים נבחרו בשתי שיטות שונות. חמישה מתמודדים נבחרו בשלב חצי הגמר אשר נערך בתחנת הרדיו P4, שלושה על ידי המאזינים ושניים על ידי שופטים:

חמישה מתמודדים נוספים נבחרו על ידי רשת הטלוויזיה וישתתפו ישירות בגמר הגדול:

לחצו על שם השיר להאזנה!




שמות מוכרים:

  • RoxorLoops הוא ביטבוקסר אשר היה חבר בלהקת Witloof Bay אשר ייצגה את בלגיה באירוויזיון 2011.
  • עסאם בכירי (Isam B) היה שותף בכתיבת השיר הדני לאירוויזיון 2012 "Should've Known Better".
  • את השיר “Ville ønske jeg havde kendt dig” אשר יבוצע על ידי אמיל (Emil) כתבו טים סקואו (Tim Schou) ואסבן סוון (Esben Svane), חברים לשעבר בלהקה אשר ייצגה את דנמרק באירוויזיון 2011 – A Friend in London.

דנמרק 2020: מהו השיר הטוב ביותר?

הגמר הגדול של דנמרק יערך ב- 7 במרץ, כאשר בסיומו יבחר נציג דנמרק לאירוויזיון. את תוצאות התחרות יקבעו צופי התחרות (50%) בשילוב עם צוות שופטים (50%). התחרות תארך השנה בקופנהגן ותחגוג את שנתה ה- 50.

זו תהיה ההשתתפות ה- 49 של דנמרק באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנים 1963, 2000 ו- 2013. הזכייה האחרונה הייתה בזכות השיר "Only Teardrops" בביצוע של אמלי דה פורסט (Emmelie de Forest).

 

[addtoany]

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: חוגגים בקרוב אירוע? מחפשים צלם? צילום אירועים בצפון זה LaVie Photography!