בנורווגיה הוכרזו ארבעת המתמודדים בחצי הגמר השלישי אשר יערך ביום שבת. הזוכה בחצי הגמר השלישי יצטרף על חמישיית הגמר והזוכים בשני חצאי הגמר הקודמים. כתבתה של מאיה ברכה.

 

השבוע יתקיים חצי הגמר השלישי של קדם האירוויזיון הנורווגי ובו ישתתפו ארבעה אומנים ממרכז נורווגיה. היום פורסמו השירים במספר שירותי סטרימינג ובאתר האינטרנט של רשת הטלוויזיה הנורווגית – NRK. חצי הגמר השלישי יערך בשבת הקרובה – 25 בינואר.




מתמודדי חצי הגמר השלישי

ניתן ללחוץ על שם השיר להאזנה.




זמרים מוכרים:

  • אלכסנדרו (Alexandru) התמודד בעבר בקדם האירוויזיון הנורווגי כחלק מלהקת Suite 16 בשנת 2016, אז הגיע למקום השלישי עם השיר "Anna Lee".
  • להקת Sie Gubba התמודדו בקדם האירוויזיון הנורווגי ב- 2011 שם הגיעו למקום הרביעי בגמר עם "Allt du vil ha".

חצי הגמר יחולק ל- 2 שלבים: בשלב הראשון ארבעת השירים יתחלקו ל- 2 זוגות ויתמודדו זה מול זה על הצבעת הקהל. בשלב השני יתמודדו הזוכים של כל זוג בדו קרב – כאשר הזוכה ביניהם יעלה לגמר הגדול של ה- MGP.  התוצאות יקבעו על ידי הצופים בלבד.

הזוכה בחצי הגמר השלישי יצטרף על 5 המתמודדים שיתמודדו אוטוטמית בגמר, בנוסף לזוכה חצי הגמר הראשון והשני:

השנה תהיה ההשתתפות ה- 59 של נורווגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 3 פעמים: 1985, 1995, 2009.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!