עומר אליהו, הכוכב הבא 2020, MAKO

עומר אליהו הודח סופית מתחרות "הכוכב הבא לאירוויזיון" וכבר לא ייצג את ישראל באירוויזיון 2020. אור עמרמי ברוקמן, אלה-לי להב, עדן אלנה, מורן אהרוני ו- 8 מתמודדים נוספים ממשיכים לשלב הבא.

[addtoany]

 

בהמשך לפרק הקודם – גאיה שאקי, ללי קולישקין, אור עמרמי ברוקמן ומורן אהרוני הבטיחו את מקומם בשלב הבא של "הכוכב הבא". לעומת זאת, עדן זהר סיון, רביב כנר, עומר אליהו ואוהד שרגאי הועמדו להדחה. עדן אלנה עלתה לקראת סיום הפרק וביצעה את השיר  "Locked Out Of Heaven" (במקור של Bruno Mars).  הזמרת האדירה קיבלה 91% הצבעה וכחול מכל השופטים. מולה התמודד הערב הזמר דוראל סעדון.



This poll is no longer accepting votes

טופ 11: מהו הביצוע הטוב ביותר?

דוראל סעדון – "Titanium"

דוראל סעדון מתמודד מול עדן אלנה. כדי להבטיח אות מקומו בשלב הבא הוא צריך להשיג 92% הצבעה. הערב בחר לשיר את "Titanium" (במקור של David Guetta). הזמר העניק הערב ביצוע נקי ומדוייק ומאוד מרגש. אחד הביצועים הטובים והמרגשים של הזמר. קרן פלס אמרה "רציתי להגיד לך שבחיים, עם השנים, אתה מגלה שהילדים שהכי הציקו להם והכי היו דחויים אלה התותחים הכי כבדים אחר כך בחיים האמיתיים". "היה וואו… אני הצטמררתי", הוסיפה שירי מימון. 85% הצבעה – כחול מכל השופטים.

דוראל סעדון לא הצליח להרים את המסך ולכן עדן אלנה עוברת לשלב הבא.

.



לואי עלי – "איסלנד"

לואי עלי עולה ראשון לדו-קרב עם השיר "איסלנד" (במקור של שלמה ארצי). אחד הביצועים הטובים ביותר של לואי עלי בעונה הנוכחית. לואי לקח את שירו של שלמה ארצי והפך אותו לשיר ים-תיכוני נעים מאוד. "אני לא רואה את זה באירוויזיון", אומר אמדורסקי ומוסיף "אני מאוד מתנצל, יש לי המון סימפטיה אלייך, האישיות שלך נהדרת, על הבמה אתה מרגיש בבית אבל מוזיקלית זה לא איזה משהו פנומנלי בעיניי". 62% הצבעה – אדום מאמדורסקי.

אלה-לי להב – "Toxic"

אלה-לי להב, הכוכב הבא 2020, MAKO

אלה-לי להב צריכה 63% הצבעה כדי להבטיח את מקומה בשלב הבא. אלה בחרה לשיר את "Toxic" (במקור של Britney Spears). ביצוע חזק ומדוייק של אלה-לי, למרות שזה הביצוע הראשון של הזמרת שלא ממש הצלחתי להתחבר אליו. אמדורסקי אמר לה "אני חושב שהשיר לא התאים לך, הוא לא הוציא את האיכויות שלך החוצה, השילוב שלך עם התזמורת החיה לא היה משהו מנצנץ וכיפי". מירי מסיקה חשבה אחרת "יש בך משהו שכל היתרונות שלך ניצחו את החסרונות הטכניים של בחירת שיר. אי אפשר לא לתת לך כחול. תקפידי לבחור דברים שהם בול למידה שלך". 80% הצבעה – אדום מאמדורסקי.

אלה-לי להב הצליחה להרים את המסך ולכן לואי עלי מועמד להדחה.



מי ממשיך לשלב הבא?

עומר אליהו, רביב כנר ועדן זהר בשלב ההדחה. MAKO

בסיום שלב הדו קרב של "הכוכב הבא" שישה מתמודדים היו בסכנת הדחה. השופטים קבעו כי המתמודדים הבאים ישארו בתחרות: אוהד שרגאי, לואי עלי, דוראל סעדון, רביב כנר ועדן זהר סיון. לעומת זאת, הוחלט כי המתמודד אשר ממנו נאלץ להפרד הוא: עומר אליהו.

 

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

 

[addtoany]