השיר ההונגרי "What About My Dreams" של הזמרת קאטי וולף (Katy Wolf) נבחר לשיר המושמע ביותר בעשור האחרון בהונגריה. שני שירי אירוויזיון נוספים נמצאים בעשרת השירים המושמעים ביותר בעשור.

 

למרות שהונגריה נכשלה לעלות לגמר באירוויזיון 2019 לראשונה מזה 9 שנים ולאחר מכן החליטה לפרוש מהתחרות, כעת מדווחים בהונגריה כי השיר המושמע ביותר בהולנד בעשור האחרון הוא דווקא שיר מתוך האירוויזיון! מדובר בשיר "What About My Dreams" או בגרסתו ההונגרית "Szerelem Miért Múlsz" אשר בוצע על ידי הזמרת קאטי וולף (Kati Wolf) באירוויזיון 2011.




השיר "What About My Dreams" סומן כפייבוריטית לזכייה לפני האירוויזיון על ידי רוב הסקרים וטבלאות ההימורים. בחצי הגמר התברר שהביצוע הקולי לא ממש חזק ובעקבות זאת ירדה הזמרת למקום נמוך בהימורים. לבסוף זכתה במקום ה- 22 בגמר הגדול.

"זו התרגשות גדולה ש'Szerelem Miért Múlsz' הוא השיר המושמע ביותר – אני מאוד גאה!" אמרה קאטי וולף. "זה היה השיר הראשון שלי, ולעולם לא אשכח כיצד הוא נולד במהלך סשן באולפן שנמשך עד הזריחה. כולנו הרגשנו שמשהו גדול נוצר שם, מאוד האמנו בשיר והוא לא אכזב אותנו. לקחתי את השיר לאירוויזיון והוא הפך להמנון בקרב האוהדים. בעקבות זאת אני מופיעה בקביעות במועדונים באירופה עד היום. אני מופיעה במספר מדינות גם ב- 2020 ואני מאוד נרגשת מזה. חוץ מזה, זה נפלא לראות כמה השיר קרוב לליבם של ההונגרים כמו לקהל הזר".




שני שירים נוספים, אשר השתתפו באירוויזיון, נמצאים בעשרת המקומות הראשונים של רשימת השירים המושמעים ביותר בהונגריה בעשור האחרון. מדובר בשיר "Sound of Our Hearts" של להקת Compact Disco אשר הגיע בגמר אירוויזיון 2012 למקום 24, וגם בשיר "Running" של אנדראש קלאי סונדרס (András Kállay-Saunders) אשר השתתף באירוויזיון 2014 והגיע למקום החמישי בגמר הגדול.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!