הערב שודר הפרק התשיעי של 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2020'. ארבעה מתמודדים נוספים עברו את האודישן הראשון וממשיכים לשלב הבא. המתמודדים שעברו: אלן בוצוייר, עדן זהר סיוון, נתנאל שרף ואילון אלקיים. ליאון רוזנברג ולהקת 'שמונים ומשהו' לא עברו את האודישן.

 

הערב שודר הפרק התשיעי של 'הכוכב הבא 2020'. בפרק התשיעי צפינו בשבעה אודישנים, כאשר ארבעה מהמתמודדים עברו את 70 אחוזי ההצבעה ובעקבות זאת עברו לשלב הבא. שפיטה הגיעה להופעת אורח וביצעה את השיר "Beautiful" (במקור של כריסטינה אגוילרה) – היא עברה את האודישן אך כמובן שלא תמשיך בתחרות. המתמודדים אשר ממשיכים הערב לשלב הבא הם אלן בוצוייר, עדן זהר סיוון, נתנאל שרף ואילון אלקיים. ליאון רוזנברג ולהקת 'שמונים ומשהו' לא עברו את האודישן הראשון.



המתמודדים אשר עברו לשלב הבא:

עדן זהר סיון

עדן זהר סיון, בתה של השחקנית מסקי שיברו, בחרה לשיר את השיר "Who's Lovin You" (במקור של Jackson 5). עדן ביצעה את השיר בצורה מדוייקת, בטבעיות ובנינוחות. ביצוע מעולה. 92% הצבעה.

נתנאל שרף

נתנאל שרף, בן 24 ממגדל העמק, בחר לשיר את "מה אתה רוצה ממני" (במקום של חנן בן ארי). שרף ביצע את השיר בצורה מדוייקת ומרגשת. אילתורים קוליים נפלאים ובחירת שיר מעולה. 86% הצבעה.



אילון אלקיים

אילון אלקיים, בן 16 מקרית גת, בחר לשיר את השיר "חיים שלמים" (במקור של אייל גולן). אילון בן ה- 16 בלבד נתן ביצוע טוב ומרגש. יחד עם זאת, ניתן היה לשמוע לעיתים אי-דיוקים ולעיתים הוא אף נשמע השיר כחיקוי של אייל גולן. למרות ששירי טענה שהיא מצאה בו "משהו אחר" – אני לא מצאתי זאת לצערי. 80% הצבעה.

אלן בוצוייר

אלן בוצוייר, בן 22, עלה מארגנטינה למציאות כלכלית קשה. הזמר הצעיר הרשים את הצופים והשופטים עם השיר "בלילה" (במקור של עידן רייכל). ביצוע מאוד מדוייק ומלא רגש לשיר. הביצוע הטוב ביותר הערב. הזמר עשוי להגיע מאוד רחוק בתחרות. 84% הצבעה.



המתמודדים אשר לא עברו לשלב הבא:

  • להקת '80 ומשהו' יחד עם הסולן ליאון רוזנברג, מנחה תכנית הבוקר הידועה בקשת 'פאולה וליאון', הגיעו ל'כוכב הבא' כדי להחזיר אותנו אחורה בזמן. הלקה מבצעת קאברים לשירים משנות ה- 80 ובאודישן הם בחרו לשיר את "Big In Japan" (במקור של Alphaville). הלהקה קיבלה רק 55% הצבעה
  • לידור סעדיה סאילו, מראשון לציון, שר מגיל שנתיים וכתב שירים רבים ל- DJ הענק עופר ניסים. עוסק בעיקר במוסיקה אלקטרונית. בחר לשיר את "Cry Me A River" (במקור של Justin Timberlake). הזמר קיבלה 53% הצבעה.

 

This poll is no longer accepting votes

איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים התשיעי?

 

פרק האודישנים הבא ישודר ביום ראשון, 8 בדצמבר, בשעה 21.15 בערוץ קשת (12).

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.