הערב חשפה הפקת אירוויזיון 2020 את מנחי אירוויזיון 2020: אדסיליה רומבליי, שאנטל יאנזן ויאן סמית.

 

 

אדסיליה רומבליי (Edsilia Rombley), שאנטל יאנזן (Chantal Janzen) ויאן סמית (Jan Smit) הוכרזו כמנחי אירוויזיון 2020 אשר יתקיים ברוטרדם בחודש מאי.

אדסיליה רומבליי

רובליי היא זמרת אשר מזוהה מאוד עם תחרות האירוויזיון. היא יצגה את הולנד באירוויזיון פעמיים. בפעם הראשונה התמודדה מול דנה אינטרנשיונל באירוויזיון 1998, שם זכתה במקום הרביעי עם השיר "Hemel en aarde", תוצאה אשר הייתה למקום הטוב ביותר של הולנד בין השני 1975 ל- 1998. הזמרת חזרה לנסות את מזלה באירוויזיון 2007 עם השיר "On Top Of the World" שם הגיעה רק למקום ה- 21 בחצי הגמר. אדיסליה רומבליי הציגה את הניקוד ההולנדי באירוויזיון בשנים 1999, 2007 ו- 2015. מאז 2013 משתתפת הזמרת בהרכב Ladies of Soul אשר כוללת גם את הזמרת גלניס גרייס (Glennis Grace) אשר יצגה את הולנד ב- 2005.

יאן סמית

הזמר יאן סמית החל את הקריירה המוסיקלית שלו כבר בגיל 10, כאשר הגיע לראש מצעד הלהיטים בהולנד עם השיר "Ik Zing Dit Lied Voor Jou Alleen". בשנת 2005 השתתף בתכנית ריאליטי על חייו. מאז 2012 מנחה הזמר הידוע את תכנית הטלוויזיה Beste Zangers ברשת הטלוויזיה AVROTROS. יאן זמר מאוד מוכר בהולנד, אך מוכר גם בבלגיה, גרמניה, אוסטריה ושוויץ.
בנוסף, יאן סמית חבר בלהקת De Toppes אשר יצגה את הולנד ב- 2009. חשוב לציין שהזמר הצטרף ללהקה רק בשנת 2018, לאחר השתתפותם בתחרות. מאז 2011, יאן סמית משמש כפרשן אירוויזיון במהלך שידורי האירוויזיון בהולנד.

שאנטל יאנזן

יאנזן היא מנחת טלוויזיה ושחקנית מחזות זמר. בחירתה של שאנטל יאנזן להנחות את התחרות נחשבת להפתעה גדולה. שאנטל יאנזן שחקה מספר פעמים בתפקידים ראשיים במחזות זמר שונים בהולנד. יאנזן עובדת ברשת הטלוויזיה RTL, שם הנחתה את התכניות Holland's Got Talent ו- The Voice.

 

נראה שההולנדי עובדים בקדחתנות וחשיפתם של מנחיי התחרות מצטרפת לשורת חשיפות אשר התרכשו בשבועות האחרונים. רק לפניי יומיים  נחשפו סקיצות ראשוניות של עיצוב הבמה של אירוויזיון 2020 אשר עוצב על ידי המעצב הגרמני-יהודי פלוריאן וידר (Florian Wieder). הרעיון המרכזי אשר עמד מאחורי עיצוב הבמה הוא להביא את הזמרים קרוב ככל האפשר אל הקהל. מדובר בעיצוב מודרני ומיניליסטי.

בשבוע שעבר נחשף הלוגו של אירוויזיון 2020 אשר מורכב מצבעי הדגלים של 41 המדינות המשתתפות בתחרות, לפי סדר הצטרפותן לתחרות האירוויזיון. עיצוב הלוגו ממשיך את עיצובי הלוגואים של האירוויזיונים הקודמים אשר נערכו בהולנד: עגול, מינימליסטי, אקספירמנטלי וחדשני.

 

אירוויזיון 2020 יתקיים ברוטרדם בתאריכים 12, 14 ו- 16 במאי בהשתתפותן של 41 מדינות. חלוקת המדינות לחצאי הגמר תערך ב- 28 בינואר.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!