יהודה גברה נבחר להשתתף בחצי הגמר של Kënga Magjike 2019 – אחד הפסטיבלים הגדולים והנחשבים באלבניה. מולו תתמודד זוכת השופטים של אירוויזיון 2019 – תמרה טודבסקה המקדונית וזמרים אלבנים נוספים מהשורה הראשונה. גברה צפוי להשתתף גם ב'כוכב הבא 2020'.

 

פסטיבל Kënga Magjike נחשב לאחד הפסטיבלים הגדולים ביותר באלבניה. חלומם של רבים מאוהדי האירוויזיון הוא שפסטיבל זה יהפוך לקדם האירוויזיון האלבני מאחר ופסטיבל זה מושפע רבות ממוסיקת הפופ וה- R&B והשירים המשתתפים בו נחשבים לעדכניים ורלוונטים, לעומת Festivali i Këngës אשר מושפע יותר ממוסיקת הרוק ונחשב לפסטיבל מיושן.



בין זוכי הפסטיבל בעבר ניתן למצוא את:
לואיז איילי (Luiz Ejlli) – נציג אלבניה ב- 2006.
יוליאנה פאשה (Juliana Pasha) – נציגת אלבניה ב- 2010.
אורלה גצ'ה (Aurela Gaçe) – נציגת אלבניה ב- 2011.
יונידה מליצ'י (Jonida Maliqi) – נציגת אלבניה ב- 2019.

השנה תתקיים התחרות בפעם ה- 21 והיא נחשבת לאחת התחרויות הנצפות ביותר באלבניה ובארצות הבלקן ומשודרת בשידור חי למיליוני צופים.



בין המתמודדים השנה ניתן למצוא את הזמר יהודה גברה הישראלי, אשר זכה במקום רביעי בקדם אירוויזיון 2013 עם "We're Beautiful". זכייתו במקום הרביעי נחשבה להפתעה גדולה מאחר ובקדם אירוויזיון 2013 התמודדו כוכבים ישראלים רבים ואילו גברה נחשב לזמר אלמוני עד לאותה עת. יהודה גברה ניסה לייצג בעבר גם את סן מרינו ב- 2018 ובנוסף, הזמר צפוי להתמודד השנה בתכנית 'הכוכב הבא 2020'. יהודה גברה הוא הזמר הישראלי הראשון אשר ישתתף בתחרות האלבנית הותיקה.

יהודה גברה יבצע בתחרות את השיר "מעכשיו" אשר נכתב על ידו יחד עם פז פרל. שיר מצויין בשפה העברית. השיר עוסק בניצחון אישי ודבקות באמת האישית של כל אדם גם כאשר הדבר מצריך ללכת נגד הזרם. השיר נכתב במיוחד עבור התחרות. את השיר הפיק המוסיקאי אלון פרץ. יהודה גברה יתמודד בחצי הגמר השני אשר יערך ביום חמישי, 5 בדצמבר. הגמר צפוי להערך ביום שבת. מה הסיכויים של שיר בשפה העברית לנצח בתחרות הגדולה באלבניה? נדע בקרוב…



בין המתמודדים הנוספים בתחרות השנה ניתן למצוא את:

תמרה טודבסקה (Tamara Todevska) – זוכת השופטים של אירוויזיון 2019 ומקום 7 בסיכום הכולל, תבצע בתחרות את השיר "Monsters" המעולה אשר נכתב על ידי אותם כותבים אשר כתבו את "Proud".
יוליאנה פאשה (Juliana Pasha) – הזמרת ייצגה את אלבניה באירוויזיון 2010 עם השיר "It's All About You" וזכתה במקום ה- 16 בגמר הגדול. יוליאנה פאשה זכתה בתחרות Kënga Magjike בשנת 2010.
לינדיטה חלימי (Lindita Halimi) – ייצגה את אלבניה באירוויזיון 2017 עם השיר "World" אשר הגיע למרבה ההפתעה רק למקום ה- 14 בחצי הגמר.
אנדה טריפה (Eneda Tarifa) – ייצגה את אלבניה באירוויזיון 2016 עם השיר "Fairytale" אשר הגיע למקום ה- 16 בחצי הגמר.

בהצלחה ליהודה גברה!

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!