אמש שודר הפרק השישי של 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2020'. שלושה מתמודדים נוספים עברו את האודישן הראשון וממשיכים לשלב הבא. המתמודדים שעברו: שירה גבריאלוב, איציק שמלי ודייב ספקטור.

 

אמש שודר הפרק השישי של 'הכוכב הבא 2020'. בפרק השישי צפינו בשלושה אודישנים סך הכל, כאשר שניים מהמתמודדים עברו את 70 אחוזי ההצבעה ובעקבות זאת צלחו את האודישן הראשון ומתמודד נוסף ניצל על ידי המנחים אסי עזר ורותם סלע. המתמודדים אשר ממשיכים לשלב הבא הם שירה גבריאלוב, איציק שמלי ודייב ספקטור.



המתמודדים אשר עברו לשלב הבא:

שירה גבריאלוב

שירה גבריאלוב, בת 30 מתל אביב, היא האודישן שלו הכי חיכיתם! מסקר שנערך באתר שלנו לפני תחילת העונה, נבחרה שירה גבריאלוב לשם החם ביותר מבין רשימת המתמודדים, כאשר הזמרת זכתה ב- 50.18% מקולות הגולשים. שירה היא ביתו של הזמר מיקי גבריאלוב. היא הוציאה בעבר מספר שירים לרדיו הישראלי ואף השתתפה בשלב מחנה האימונים לאמריקן איידול בארה"ב. חיידק האירוויזיון נדבק בה כאשר השתתפה באירוויזיון 2019 כזמרת הליווי של הזמר צ'ינגיז (Chingiz) אשר ייצג את אזרבייג'אן עם השיר "Truth". שירה בחרה לשיר את השיר "Shallow" (במקור של Lady Gaga ו- Bradley Cooper). הביצוע המושלם של שירה אשר הצליחה להביע את השיר בצורה מדוייקת העניק לה 91% אחוזי הצבעה. אבל האם רק אני שמעתי מעט מניירות בקולה שהרסו קצת את הביצוע?



דייב ספקטור

דייב ספקטור, בן 34 מאשדוד, בחר לשיר את שיר האופרה "Caruso" (במקור של Lucio Dalla). הזמר ביצע את שיר הפופ-אופרה בצורה דיי טובה (אבל לא מושלמת). 58% הצבעה. אני חושב שנכון עשו השופטים (וגם הקהל) שלא בחרו בזמר משום שהביצוע לא היה מושלם, בנוסף, אסי עזר טען ששירי האופרה מגיעים תמיד ל- 5 המקומות הראשונים – וזה טעות!!! שירי אופרה באירוויזיון נכשלים שנה אחר שנה… (ראה ערך: שוודיה 2009, צרפת 2011, רומניה 2013, וכו' וכו'…) עזר השווה את דייב ספקטור ל- Il Volo האיטלקים והרי ברור שההשוואה כלל לא במקומה! היה לנו בשנה שעברה ניסיון רע עם זמר שניסה לשיר פופ-אופרה וזה לא צלח – קובי מרימי היה מאוד מרגש אבל לא מספיק מקצועי לזמר אופרה (בנוסף לכך שהשיר לא היה טוב). במקרה של קובי מרימי היה לו ייחוד בקול. דייב ספקטור מוכשר מאוד אך "הכוכב הבא" היא לא הפלטפורמה המתאימה. לצערי הרב, אסי ורותם עשו טעות כאשר לחצו על ה- SAVE.



איציק שמלי

איציק שמלי, בן 39 מראשון לציון, זמר וכותב ים תיכוני אשר הוציא שלושה אלבומים עד כה ומספר להיטים בעשור הקודם. הקמאבק של מאיה בוסקילה בעונה הקודמת עורר אצל הזמר רצון לחזור לתודעה בישראל. שמלי בחר לשיר את שירו הידוע "כמה חסר" אשר כתב והלחין. שמלי ביצע את השיר כאילו שלא עבר יותר עשור מאז ששוחרר השיר. ביצוע מושלם לזמר ענק שבהחלט עשוי עוד להפתיע את כולם. איציק שמלי קיבל 81% הצבעה. אדום מאסף אמדורסקי.

This poll is no longer accepting votes

איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים השישי?

פרק האודישנים הבא ישודר ביום שני, 2 דצמבר, בשעה 21.15 בערוץ קשת (12).

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.