שישה מתמודדים נבחרו להשתתף בתחרות קדם האירוויזיון הפיני, הידוע בשם UMK. השישה נבחרו מתוך 426 שירים אשר נשלחו לרשת הטלוויזיה של פינלנד.

רשת הטלוויזיה הפינית, YLE, קיבלה השנה 426 שירים עבור קדם האירוויזיון הפיני. צוות שופטים המורכב מ- 10 אנשים מתעשיית המוסיקה בפינלנד ומחוצה לה כבר בחרה את ששת המתמודדים. חשיפת המתמודדים והשירים הנבחרים נדחתה ל- 21 בינואר. החשיפה תבוצע בשידור חי באתר האינטרנט של YLE.




קדם האירוויזיון של פינלנד יערך ב- 7 במרץ. בשנתיים האחרונות בחרה רשת הטלוויזיה הפינית באמן פיני ידוע אשר הציג לקהל הפיני שלושה שירים שונים במסגרת תחרות ה- UMK. כך נבחרה שרה אלטו (Saara Aalto) אשר זכתה במקום ה- 25 בגמר 2018, ו- DJ Darude אשר הגיע למקום האחרון בחצי הגמר ב- 2019.




זו תהיה ההשתתפות ה- 54 של פינלנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון בשנת 2006 עם השיר "Hard Rock Hallelujah" בביצוע של להקת המפלצות Lordi.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!