ויקטוריה גאורגיאבה (Victoria Georgieva) היא הזמרת אשר נבחרה לייצג את בולגריה באירוויזיון 2020. השיר ייחשף בחודש מרץ. הזמרת נבחרה בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה הבולגרית.


 

רשת הטלוויזיה הבולגרית, BNT, הכריזה על הנציגה הבולגרית לאירוויזיון 2020. מדובר בזמרת והיוצרת ויקטוריה גאורגיאבה (Victoria Georgieva) אשר נבחרה בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה. "אני גאה להיות נציגת בולגריה ברוטרדם", אמרה הזמרת. "זכיתי בכך שאני מסוגלת לעשות מוסיקה שאני מאמינה בה ויש לי את החופש להיות מי שאני. להיות שגרירת בולגריה על במה כל כך גדולה זו אחיות גדולה מאחר ותחרות האירוויזיון חשובה לכך כך הרבה אנשים בבולגריה.


חברת ההפקות Entiendo, אשר תיהיה מעורבת בהפקת הביצוע הבולגרי באירוויזיון, שמה לה למטרה להקפיץ את הקריירה של ויקטוריה גאורגיאבה. בנוסף, הם מעוניינים לבנות קשרים עסקיים אשר יועילו לזמרים בולגריים אחרים בעתיד. כלומר, השנה הם לא בונים על זכייה באירוויזיון.

השיר הבולגרי אשר יתמודד באירוויזיון 2020 יבחר בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה הבולגרית (BNT), חברת Ostereo והצוות של הזמרת. השיר יבוצע בשפה האנגלית ויחשף בחודש מרץ בליווי קליפ אשר יופק לזמרת.


ויקטוריה (Victoria) – מי זו?

ויקטוריה גאורגיאבה, בת 22 מהעיר ורנה, התפרסמה בבולגריה כאשר השתתפה בעונה הרביעית של ה- X Factor בולגריה בשנת 2015. אחרי שלושה ניסיונות להתקבל ל- X Factor הצליחה הזמרת להתקבל לנבחרת ואף השאירה רושם רב על הצופים הבולגריים. הזמרת הגיעה למקום ה- 6 בתחרות. הזמרת ידועה בעיקר אודות לקול העמוק שלה אשר העניק לה את הכינוי "אדל הבולגרית".

הזמרת שחררה עד כה 3 שירים כאשר האחרון בהם הוא השיר "I Wanna Know" אשר יצא ביוני 2019. גאורגיאבה הייתה שותפה בכתיבת השיר. הזמרת צפויה לשחרר את אלבום הבכורה שלה במהלך שנת 2020, ככל הנראה, לאחר האירוויזיון.


בולגריה חוזרת!

לאחר שפרשה בשנה שעברה מהאירוויזיון בשל המצב הכלכלי של רשת הטלוויזיה המקומית, המדינה הבלקנית חוזרת לתחרות ובגדול! התמודדותה של בולגריה באירוויזיון 2020 מתאפשרת אודות לשיתוף הפעולה בין רשת הטלוויזיה הבולגרית (BNT) לחברת התקליטים של ויקטוריה גאורגיאבה – Ligna Studios. בנוסף לכך, מעורבת חברת התקליטים הבריטית Ostereo אשר תדאג להפקת השיר ולמימון נרחב של השתתפות המדינה הבלקנית באירוויזיון. גם חברת ההפקות Entiendo, אשר הייתה מעורבת בהפקת השירים הבולגריים בין השנים 2016-2018 תיהיה מעורבת השנה. ההשתתפות הבולגרית באירוויזיון צפויה לעלות כמיליון שקלים.

 

הנציגים האחרונים של בולגריה באירוויזיון 2018 היו חברי להקת Equinox אשר ייצגה את המדינה עם השיר "Bones". הלהקה זכתה במקום ה- 14 בגמר הגדול עם 166 נקודות.

השנה תהיה ההשתתפות ה- 13 של בולגריה בתחרות האירוויזיון, כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה בולגריה הוא המקום השני בשנת 2017 עם השיר "Beautiful Mess" בביצוע של קריסטיאן קוסטוב (Kristian Kostov).


רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: חוגגים בקרוב ברית לילדכם? צילום ברית מילה זה LaVie Photography!