הערב שודר הפרק השני של 'הכוכב הבא לאירוויזיון 2020'. חמישה מתמודדים נוספים עברו את האודישן הראשון וממשיכים לשלב הבא. המתמודדים שעברו: לואי עלי, עדן אלנה, מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, ללי קולישקין, ינאי בן חמו.

 

הערב שודר הפרק השני של 'הכוכב הבא 2020'. בפרק השני צפינו בשבעה אודישנים כאשר חמישה מתמודדים עברו את 70 אחוזי ההצבעה ובעקבות זאת צלחו את האודישן הראשון והמשיכו לשלב הבא. בין האודישנים הערב ניתן היה לצפות בלואי עלי, עדן אלנה ומועדון הקצב של אביהו פנחסוב – מבצעים ידועים עם ניסיון רב על במות. גם הזמר אדם להב, אשר הופיע כזמר ליווי באירוויזיון והתמודד ב- The Voice בעבר, השתתף הערב בתכנית אך לא צלח את שלב האודישנים.



המתמודדים אשר עברו לשלב הבא:

עדן אלנה

עדן אלנה, בת 19 מקרית גת, זוכת "אקס פקטור", ביצעה את השיר "Alive" (במקור של Sia) ונתנה ביצוע מדהים לשיר קשה שכלל מודולציה כפי שמיטב אוהדי האירוויזיון אוהבים. בסקר שערכנו לפני תחילת העונה זכתה עדן אלנה במקום השני מבין רשימת המפורסמים אשר תתחרה בעונה הנוכחית ופרסמנו בעבר. עדן אלנה זכתה ב- 87% הצבעה.

ינאי בן חמו

השיפוצניק ינאי בן חמו, בן 24 ממגדל העמק, העניק ביצוע מצמרר לשיר "יש אין סוף" (במקור של אמיר דדון). האודישן לא היה מושלם: הקול לא היה מדוייק ולזמר יש קצת בעיות דיקציה (העיר בצדק אסף אמדורסקי), אבל למרות זאת ינאי נתן ביצוע מאוד מרגש. ינאי בן חמו זכה ב- 88% הצבעה.

ללי קולישקין

אוהדת האירוויזיון ללי קולישקין, בת 16 מנהריה, החליטה להגשים חלום ולעמוד על הבמה הגדולה באמסטרדם. רגע לפני, ביצעה הזמרת הערב את השיר "Stay" (במקור של Rihanna) בצורה מדוייקת ומרשימה. הזמרת הצעירה זכתה ב- 95% הצבעה.



מועדון הקצב של אביהו פנחסוב

מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, הרכב מוזיקלי בניהולו של הזמר אביהו לנדוור, משלב בשיריו מוסיקה מזרחית, בלקנית ורוק. אחד מחברי ההרכב הוא נגן הבוזוקי חיים רומנו. ההרכב ביצע את שיר הנושא של הסדרה תאג"ד – "ימים יפים", אשר החליטו לבצע גם הערב. הביצוע המטורף הביא להרכב 79% הצבעה. כל חמש השופטים העבירו את ההרכב, אך נראה שהקהל פחות התלהב מהביצוע.

לואי עלי

צילום מתוך אינסטגרם

לואי עלי, בן 27 מכפר מע'אר, זכה במקום הראשון ב"אייל גולן קורה לך", חתום בליאם הפקות בניהולו של אייל גולן, מופיע בתאטרון הקאמרי ואף הופיע בבמהלך מופע הביניים באירוויזיון בתל אביב יחד עם עידן רייכל. לואי עלי בחר לבצע את השיר "צליל מיתר" (במקור של אייל גולן) בעברית ובערבית. הזמר העניק ביצוע מקצועי ונקי אך יחד עם זאת, אסף אמדורסקי לא העביר את עלי והדבר גרר חילוקי דעות בין השופטים. 79% הצבעה. חשוב לציין שגם השופט איתי לוי חתום בחברת ליאם הפקות.



המתמודדים אשר לא עברו לשלב הבא:

  • לי אלר – "שבע בערב" (במקור של דיקלה). 65% הצבעה.
  • אדם להב – "Crazy In Love" (במקור של Beyoncé). בן 30 מנתניה, ליווה את הזמרת האוסטרלית קייט מילר היידקה (Kate Miller Haidke) באירוויזיון האחרון בתל אביב. בנוסף, לפני 7 שנים התמודד בעונה השנייה של The Voice. הזמר קיבל 67% הצבעה.

This poll is no longer accepting votes

איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים השני?

פרק האודישנים הבא ישודר ביום ראשון, 24 בנובמבר, בשעה 21.15 בערוץ קשת (12).

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.