שיא במספר השירים אשר הוגשו ל- Supernova 2020, קדם האירוויזיון הלטבי. 126 שירים הוגשו השנה לתחרות לעומת 83 בלבד בשנה שעברה.

 

ביום רביעי האחרון הסתיים שלב שליחת השירים לרשת הטלוויזיה הלטבית, LTV, במטרה להתמודד בקדם האירוויזיון הלטבי – Supernova 2020. רשת הטלוויזיה מדווחת כי השנה הוגשו 126 שירים, נתון המהווה שבירת שיא בכמות השירים אשר ניגשו מידי שנה לתחרות המקדימה. בשנה שעברה הוגשו לתחרות רק 83 שירים.




מפיקת התחרות, אילז יאנסון (Ilze Jansone), הצהירה: "מספר זמרים הגישו השנה שני שירים. השנה מגוון הז'אנרים המוסיקליים רחב יותר. ניתן למצוא בין השירים הרבה זמרות צעירות. ובנוסף, יש יותר שירים בלטבית מאשר בשפות אחרות".

הנציג הלטבי יבחר ב- 8 בפברואר בגמר ה- Supernova 2020. עדיין לא ברור האם גם השנה, כמו בשנים הקודמות, ייערכו מספר חצאי גמר עבור הקדם האירוויזיון הלטבי או שבשל הגרעון של רשת הטלוויזיה יסתפקו בלטביה רק בגמר.




זו תיהיה ההשתתפות ה- 21 של לטביה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון ב- 2002 שהושג על ידי מארי אן (Marie N) עם השיר "I Wanna". לטביה הייתה הבטחה גדולה מאוד באירוויזיון בשנותיה הראשונות. השתתפותה הראשונה הייתה בשנת 2000 אז זכתה במקום ה- 3. שנתיים לאחר מכן כבר זכתה במקום הראשון. למרות זאת, ב- 11 השנים האחרונות הצליחה המדינה לעלות לגמר רק פעמיים.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!