הערב זה קורה: בשעה 21.15 ישודר הפרק האודישנים הראשון של הכוכב הבא לאירוויזיון 2020 בהנחיית אסי עזר ורותם סלע. על כס השיפוט יתיישבו העונה איתי לוי, קרן פלס, אסף אמדורסקי, שירי מימון, סטטיק ובן אל תבורי.

 

זה מתחיל… העונה השביעית של 'הכוכב הבא לאירוויזיון' לשנת 2020 יוצאת הערב לדרך! עשרות שמות עלו לאוויר והמתח עולה לקראת התחרות אשר תקבע את נציג ישראל לאירוויזיון 2020.

רותם סלע ואסי עזר נסעו עד רוטרדם שבהולנד, שם ייערך האירוויזיון הקרוב, כדי לצלם את קטע הפתיחה של העונה. השניים ינחו את העונה השביעית של התכנית אשר צפוייה להסתיים לקראת סוף חודש ינואר. אליהם יצטרפו השופטים איתי לוי (אשר יחליף את הראל סקעת), קרן פלס, אסף אמדורסקי, שירי מימון, סטטיק ובן אל.



מי צפוי להתמודד ב'הכוכב הבא'?

כפי שידווחנו בעבר, בין המתמודדים ניתן למצוא את לואי עלי אשר זכה בתכנית "אייל גולן קורא לך", הזמרת דנה לפידות, זוכת "אקס פקטור" עדן אלנה, כותבי "Home" אוהד שרגאי וענבר ויצמן, בוגרת "כוכב נולד" מורן אהרוני, הקומיקאי ניקי גולדשטיין וגם בתו של אבי טולדנו (נציג ישראל לאירוויזיון 1982) – ליהי טולדנו.



עוד זמרים שנבחנו: שירה גבריאלוב (בתו של מיקי גבריאלוב), יהודה גברה (מקום 4 בקדם אירוויזיון 2013 עם "We're Beautiful", ניסה לייצג בעבר גם את סן מרינו), מועדון הקצב של אביהו פנחסוב וגם להקת "שמונים ומשהו" בה מנחה הטלוויזיה ליאון רוזנברג מככב כסולן ראשי. להקת A-WA לא הגיעו לאודישנים.

כמובן שפרט למתמודדים אשר צויינו התמודדו גם עשרות מתמודדים חדשים ולא מוכרים אשר עשויים להפתיע את הצופים.



בשבועות האחרונים ביקשנו מהגולשים להצביע עבור המתמודד "החם ביותר" מבין רשימת המתמודדים אשר פרסמנו. לא פחות מ- 50.18% מהגולשים בחרו בשירה גבריאלוב כזמרת שרובכם מחכים לצפות באודישן שלה, במקום השני נמצאת עדן אלנה עם 20.22% מהקולות, ובמקום השלישי – לואי עלי עם 6.86% מהקולות.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

נדגיש כי הנציג הישראלי לאירוויזיון 2020 יבחר בעזרת תחרות הכוכב הבא. השיר הישראלי צפוי להיבחר בתחרות קדם אירוויזיון אשר תערך לזוכה, אשר יציג לבחירת קהל הצופים מספר שירים. קדם האירוויזיון צפוי להיות משודר בערוץ כאן11.

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.