בולגריה מאשרת את חזרתה והשתתפותה באירוויזיון 2020 אשר יתקיים ברוטרדם. הנציג הבולגרי ייחשף ב- 25 בנובמבר. ההשתתפות של המדינה הבלקנית תמומן על ידי ספונסרים בלבד.

 

לאחר שפרשה בשנה שעברה מהאירוויזיון בשל המצב הכלכלי, כעת רשת הטלוויזיה הבולגרית (BNT) מאשרת כי המדינה הבלקנית תחזור להשתתף באירוויזיון. הנציג הבולגרי צפוי להחשף במסיבת עיתונאים אשר תתקיים ב- 25 בנובמבר. במהלך מסיבת העיתונאים ייחשפו גם חברת ההפקה שתעמוד מאחורי השיר כמו גם חברת התקליטים הבריטית שעומדת מאחורי השיר.

רשת הטלוויזיה חתמה על כל המסמכים הדרושים כדי להתמודד באירוויזיון 2020. במקביל מדווח כי ב- BNT לא ישקיעו כספים בהשתתפות באירוויזיון וכל העלויות הקשורות בתחרות ימומנו על ידי ספונסרים.



בולגריה כבר פרשה בעבר מתחרות האירוויזיון בין השנים 2014-2015 בשל בעיות כלכליות. מאז חזרתה של המדינה ב- 2016, זכתה הזמרת פולי ג'נובה (Poli Genova) במקום ה- 4 בגמר האירוויזיון, הזמר קריסטיאן קוסטוב (Kristian Kostov) זכה במקום השני ב- 2017, וב- 2018 קיבלה להקת Equinox את המקום ה- 14 בגמר הגדול.



הנציגים האחרונים של בולגריה באירוויזיון 2018 היו חברי להקת Equinox אשר ייצגה את המדינה עם השיר "Bones". הלהקה זכתה במקום ה- 14 בגמר הגדול עם 166 נקודות.




השנה תהיה ההשתתפות ה- 13 של בולגריה בתחרות האירוויזיון, כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה בולגריה הוא המקום השני בשנת 2017 עם השיר "Beautiful Mess" בביצוע של קריסטיאן קוסטוב (Kristian Kostov).

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!