הסלוגן אשר ילווה את אירוויזיון 2020 אשר יתקיים ברוטרדם הוא 'Open Up' ('הפתח'). הסלוגן עוסק בפתיחות ומנסה להציג את ערכיה של הולנד. האם מאחורי הסולגן באמת יש אמירה?

 

נחשף הסלוגן אשר ילווה את תחרות האירוויזיון 2020 ברוטרדם. הסלוגן הנבחר הוא "Open Up" ("הפתח").




מפיק התחרות ההולנדי, סיטסה באקר (Sietse Bakker), מסביר את הבחירה בסלוגן: "הסלוגן 'Open Up' לא מושלם בכוונה: הפתחו אחד לשני. הפתחו למוסיקה. הפתחו לרוטרדם. הפתחו… לכל דבר שתרצו! תרגישו חופשי להשלים את הסלוגן בכל צורה שתבחרו", אומר מפיק האירוויזיון.

"חיפשנו נושא וסלוגן שמאפיין את עקרונותיה של הולנד ושההולנדים יוכלו להזדהות איתו. מדינה פתוחה לעולם שעומדת מאחורי עקרונותיה ועם כבוד לאחרים. חשבנו גם שזה חשוב לבחור בנושא שמאפיין את הזמן הזה, נושא רלוונטי. אנשים מודאגים התגברות הקיטוב והחופש אינו דבר מובן מאליו כפי שהוא אמור להיות". אומר סיטסה באקר. "עם הסלוגן 'Open Up', אנו מזמינים אנשים להפתח אחד לשני, לדעות שונות, לסיפורים של האחר וכמובן למוסיקה שונה".




גם מפקח האירוויזיון מטעם איגוד השידור האירופי, יון אולה סאנד (Jon Ola Sand) הגיב על הסלוגן החדש: "זה הסלוגן המושלם לתחרות האירוויזיון אשר חוגגת את השנה ה- 65. בשנת 1956, רק 7 מדינות יכלו לצפות בתחרות ומאז נפתחנו לכל אירופה, כולל אוסטרליה, ובעזרת האינטרנט לכל העולם. הערכים של האירוויזיון הם אוניברסליות והכללה, והמסורת הגאה של חגיגת המגוון דרך המוסיקה. עכשיו ניתן להוסיף ערך נוסף – הפתיחות".




Open Up?!

דעה: הסלוגן אוניברסלי מידי, ללא אמירה וללא חזון… ההולנדים החליטו על הסלוגן 'Open Up', 'הפתח', ומבקשים מאיתנו להמשיך את המשפט עבורם. אם בשנים קודמות ניסו לשכנע אותנו שאם נעז לחלום אז החלום עשוי להתגשם (2019), ביקשו מאיתנו לחגוג את המגוון והשונות (2017), להתכנס יחדיו (2016) או לבנות גשרים (2015), כל אלה סלוגנים אוניברסליים המדברים על חזון כלשהו. הסלוגן הנוכחי הוא לחלוטין ללא חזון אלא חצי סולגן הדורש מהצופים להמשיכו כראות עיניו.

עיצוב הלוגו והגרפיקה שתלווה את אירוויזיון 2020 נמצאת כרגע בהליכי פיתוח ותחשף בשלב מאוחר יותר.

תחרות אירוויזיון 2020 תערך ב- 12, 14 ו- 16 במאי. רשימת המדינות המשתתפות צפויה להתפרסם באופן רשמי בשבוע הקרוב.

 

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!