© Eurovision.tv

רשת הטלוויזיה ההונגרית לא פרסמה עד כה הצהרה לגבי השתתפותה באירוויזיון 2020. אך שינויים מהותיים בקדם האירוויזיון ההונגרי, אשר עומדים בסתירה לחוקי האירוויזיון, הציתו חרושת שמועות על פרישה.

בימים האחרונים פרסמה רשת הטלוויזיה ההונגרית, MTVA, מספר שינויים לגבי מופעי A DAL, אשר שימשו כקדם אירוויזיון ההונגרי עד לשנה שעברה. רשת הטלוויזיה החלה בקבלת שירים עבור התחרות, אך הפעם ניתן להגיש שירים אשר פורסמו לאחר ה- 1 במרץ 2019. על פי חוקי האירוויזיון, על השירים להתפרסם אחרי ה- 1 בספטמבר ולכן יש בחוקי A DAL סתירה מהותית אשר מפרה את חוקי האירוויזיון.




במקביל, רשת הטלוויזיה ההונגרית היא בין המדינות הבודדות אשר לא אישרו את כוונתן להתמודד באירוויזיון 2020, ולכן עולות שאלות רבות לגבי השתתפותה של הרפובליקה המזרח-אירופאית באירוויזיון הקרוב.

הונגריה החלה להשתמש בתחרות ה- A DAL כקדם אירוויזיון ההונגרי החל משנת 2012 ומאז עלתה באופן עקבי לגמר הגדול של האירוויזיון עד לאירוויזיון האחרון (2019) שבו כשלה הונגריה מלהעפיל לגמר.




במידה ותחליט הונגריה להשתתף באירוויזיון 2020, יתכן כי זוכה ה- A DAL ייצג את המדינה אך יתבקש למצוא שיר חדש אשר עומד בקריטריונים. יתכן גם כי רשת הטלוויזיה ההונגרית תבחר את הנציג בבחירה פנימית. לרוב, רשת הטלוויזיה ההונגרית מצהירה על השתתפותה באירוויזיון בשלבים מוקדמים יותר ועצם העובדה שעד כה לא פורסם דבר בהונגריה מעלה תהיות רבות.




 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!