נסגרה רשימת המתמודדים אשר ניגשו לאודישנים של תכנית הטלוויזיה "הכוכב הבא לאירוויזיון 2020". בין הזמרים שהתמודדו: ליאון רוזנברג (כחלק מ"שמונים ומשהו"), יהודה גברה ושירה גבריאלוב. A-WA לא ניגשו לאודישנים.

בישראל היום מדווחים כי שלב האודישנים הראשון הסתיים ולפיכך נסגרה רשימת המתמודדים אשר ניגשו לאודישנים של תכנית הטלוויזיה "הכוכב הבא לאירוויזיון 2020".



כפי שידווחנו בעבר, בין המתמודדים ניתן למצוא את לואי עלי, הזמרת דנה לפידות, זוכת "אקס פקטור" עדן אלנה, כותבי "Home" אוהד שרגאי וענבר ויצמן, בוגרת "כוכב נולד" מורן אהרוני, הקומיקאי ניקי גולדשטיין וגם בתו של אבי טולדנוליהי טולדנו.



עוד זמרים שנבחנו: שירה גבריאלוב (בתו של מיקי גבריאלוב), יהודה גברה (מקום 4 בקדם אירוויזיון 2013 עם "We're Beautiful", ניסה לייצג בעבר גם את סן מרינו), מועדון הקצב של אביהו פנחסוב וגם להקת "שמונים ומשהו" בה מנחה הטלוויזיה ליאון רוזנברג מככב כסולן ראשי. להקת A-WA לא הגיעו לאודישנים.

כמובן שפרט למתמודדים אשר צויינו התמודדו גם עשרות מתמודדים חדשים ולא מוכרים אשר עשויים להפתיע את הצופים.

חמישיית השופטים אשר שפטה את המתמודדים הם קרן פלס, אסף אמדורסקי, שירי מימון, סטטיק ובן אל וכמובן, איתי לוי, אשר מחליף את הראל סקעת. בצילומי התכנית השתתפו גם שפיטה וניקול ראידמן שנתנו הופעות אורח.

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

מקור: ישראל היום

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!