© Eurovision.tv

פולין מאשרת את כוונתה להשתתף באירוויזיון 2020 אשר ייערך בהולנד. שיטת הבחירה של הנציג והשיר הפולני לאירוויזיון הבא עדיין לא ידועה.

רשת הטלוויזיה הפולנית, TVP, מאשרת את כוונתה להשתתף באירוויזיון 2020 אשר ייערך ברוטרדם. בשלב זה לא ידוע כיצד ייבחר הנציג והשיר הפולני לאירוויזיון הקרוב. בין השנים 2016-2018 נבחרו הנציגים הפולנים בעזרת הקדם אירוויזיון המסורתי "Krajowe Eliminacje" אך בשנה שעברה נבחרה להקת Tulia בבחירה פנימית.



נציגות פולין באירוויזיון 2019 היו חברות להקת TULIA אשר ייצגו את המדינה עם השיר "Fire of Love (Pali się)". חברות הלהקה הסתפקו במקום ה- 11 בחצי הגמר עם 120 נקודות. שיטת ההצבעה הנוכחית לא עשתה חסד עם הלהקה הפולנית – בעבר דיווחנו כי יתכן שבשל טעות, נרשמה הצבעתה של שופטת צ'כית בסדר הפוך. במידה וההצבעה הייתה נרשמת בסדר הנכון הייתה פולין עולה לגמר על חשבון בלרוס.



38 מדינות הכריזו עד כה כי הן מעוניינות להשתתף באירוויזיון הקרוב: אוסטריה, אוסטרליה, אוקראינה, אזרבייג'אן, איסלנד, אירלנד, אלבניה, אסטוניה, בלגיה, בלרוס, בריטניה, גאורגיה, גרמניה, דנמרק, הולנד, יוון, ישראל, לטביה, ליטא, מונטנגרו, מלטה, מקדוניה הצפונית, נורווגיה, סלובניה, סן מרינו, ספרד, סרביה, פולין, פורטוגל, פינלנד, צ'כיה, צרפת, קפריסין, קרואטיה, רומניה, רוסיה, שוודיה ושוויץ.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!