דיווח: רשת הטלוויזיה של בלגיה (VRT) תחשוף מחר (יום שלישי) את נציגה לאירוויזיון 2020. עפ"י דיווחים שונים מדובר בזמר הבלגי המפורסם סטרומאה (Stromae).


דיווח: רשת הטלוויזיה הבלגית (VRT) תחשף מחר (יום שלישי) את נציגה לאירוויזיון 2020. בכך תיהיה למדינה הראשונה אשר חושפת את נציגה לאירוויזיון הקרוב. בשלב זה, ככל הנראה, ייחשף שמו של הנציג הבלגי בלבד. השיר הבלגי ייחשף ככל הנראה במהלך חודשי פברואר-מרץ.




רשת הטלוויזיה הפלמית, VRT, ניהלה משא ומתן מתקדם עם זמר (או זמרת) עבור ייצוג בלגיה באירוויזיון 2020. לאחרונה פנתה רשת הטלוויזיה לזמר המועדף על ידי מחלקת המוסיקה של הרשת בניסיון לשכנעו לייצג את בלגיה באירוויזיון. הזמר הביע נכונות להשתתף בתחרות ונראה ששני הצדדים הגיעו להסכמות. עפ"י דיווחים שונים מדובר בזמר הבלגי הידוע, סטרומאה (Stromae).




זו תיהיה ההשתתפות ה- 62 של בלגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה עד היום הוא המקום הראשון אשר זכתה בו פעם אחת בלבד – בשנת 1986.


רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: חוגגים בקרוב אירוע? מחפשים צלם? צילום אירועים בצפון זה LaVie Photography!