הלילה בחצות מסתיימת ההצבעה למצעד הישראלי הענק של שירי האירוויזיון והקדם אירוויזיון לסיכום שנת תשע"ט! עוד לא הצבעתם? זו ההזדמנות האחרונה!


 

עם סיום שנת תשע"ט אנחנו מזמינים אתכם לבחור את השירים הישראליים האהובים ביותר אשר השתתפו באירוויזיון ובקדמי האירוויזיון השונים מאז 1973. המצעד הענק כולל 308 שירים שונים אשר עומדים לבחירה – מתוכם, 42 שירים התמודדו באירוויזיון ו- 266 שירים התמדדו בקדמי האירוויזיון לאורך השנים.




המצעד ישודר בשידור חי ב- 13 באוקטובר, בשעה 08.00 בבוקר כאן באתר EuroMix… כך שתוכלו להאזין לנו דרך המחשב, הטלפון הנייד או אפילו הסמארט טיוי שלכם לאורך כל שעות הבוקר של ערב החג….

מיהו השיר הטוב ביותר בכל הזמנים? מהו שיר הקדמים הטוב ביותר? לאיזה מקום יגיע קובי מרימי? כמה שירים תצליח להכניס ירדנה ארזי למצעד? כמה שירים יצליח צביקה פיק להכניס למצעד? האם פנינה רוזנבלום תכנס למצעד? כל התשובות לשאלות הרבות – בידיים שלכם!

בחרו מתוך הרשימה הארוכה את 20 השירים הטובים ביותר – לדעתכם!!! שימו לב – יש לבחור ב- 20 שירים בדיוק. הצבעה שתכלול בחירה נמוכה מ- 20 שירים תיפסל! שימו לב: ההצבעה נסגרת היום – יום שישי, 27 באוקטובר, בחצות!

ההצבעה הסתיימה!




 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!