מחמוד (Mahmood), אשר זכה במקום השני באירוויזיון 2019 עם השיר 'Soldi', משחרר שיר חדש בשם 'Barrio' ומכריז על הופעה צפויה בישראל בחודש אוקטובר.

 



מחמוד (Mahmood), הזמר האיטלקי אשר זכה במקום השני באירוויזיון 2019 עם השיר 'Soldi' וכבש את מצעדי הלהיטים בישראל ובמדינות נוספות באירופה, משחרר שיר ראשון מאז הופעתו באירוויזיון. שמו של השיר החדש הוא 'Barrio'.

השיר הקליט שמשלב גיטרה ספרדית עם מוטיבים ממוסיקת ה- Trap צפוי להפוך ללהיט הקיץ באיטליה. הזמר האיטלקי לא מפסיק להמציא את עצמו מחדש ועושה זאת בצורה מעולה כאשר הוא ממשיך להתמקד במסרים ברורים בשיריו. השיר 'Barrio' עוסק בעוני הקיים בערי הפריפריה הקטנות, דבר אשר חווה הזמר בעצמו במהלך ילדותו.



האם מחמוד יצליח לשוב לפלייליסטים של תחנות הרדיו בישראל? נקווה שכן כי השיר הזה בהחלט מעולה.

בנוסף, וואלה! תרבות מדווחים הבוקר שמחמוד עשוי להופיע בזאפה לייב פארק בראשון לציון בתחילת אוקטובר. ישראל תתווסף לסיבוב ההופעות הבינלאומי של הזמר אשר כולל גם את שוויץ, בריטניה, צרפת, לוקסמבורג, בלגיה, גרמניה וספרד.

מחמוד באירוויזיון

אלסנדרו מחמוד, בן 26, הוא זמר איטלקי, יליד מילאנו, בן לאימא איטלקיה ואב ממוצא מצרי. זכה במקום ה- 6 ב- X Factor האיטלקי לשנת 2012. התקבל לסאן רמו לשנת 2019 בזכות זכייתו בקטגוריית הצעירים בפסטיבל סאן רמו לשנת 2018. בסאן רמו האיטלקי גבר על 23 מתמודדים ידועים אחרים.

השיר חצה את הציבור האיטלקי לשניים בשל המילים בערבית בשיר ושם משפחתו של הזמר. באיטליה מתנגדים רבים לגלי ההגירה של המוסלמים למדינה. לכן, בעקבות זכייתו, איטלקים רבים הביעו סלידה מבחירת השיר כזוכה בפסטיבל הסאן רמו. לדברי הזמר, השיר "Soldi" (כסף) הוא שיר אוטוביוגרפי על חייו ומספר כיצד כסף משנה מערכת יחסים בתוך המשפחה. אביו של מחמוד נטש אותו כאשר היה בן 6, מאז התחתן אביו 4 פעמים נוספות כאשר הוא משאיר את ילדיו לבדם בעולם.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!