רשת הטלוויזיה האסטונית אישרה כי גמר ה- Eesti Laul ייערך ב- 29 בפברואר 2020. 24 שירים יתמודדו על הזכות לייצג את אסטוניה באירוויזיון 2020.

 

לאחר שלפני כחודש אישרה רשת הטלוויזיה האסטונית, ERR, את כוונתה להשתתף באירוויזיון 2020 אשר ייערך בהולנד, כעת היא מפרסמת פרטים חדשים לגבי שיטת הבחירה של הנציג והשיר האסטוני.




הנציג והשיר האסטוני יבחרו בעזרת הקדם אירוויזיון האסטוני, הידוע בשם Eesti Laul 2020. הגמר של התחרות יערך ב- 29 בפברואר ואילו חצאי הגמר ייערכו ב- 13 וב- 15 בפברואר. 24 שירים יתמודדו על הזכות לייצג את אסטוניה באירוויזיון 2020. שירים אלה ייחשפו כבר במהלך חודש נובמבר, בעוד כחודש וחצי.

מועמדים אשר מעוניינים לשלוח שירים עבור ה- Eesti Laul מוזמנים לעשות זאת החל מהיום ועד ה- 6 בנובמבר.




נתון חשוב נוסף אשר צויין על ידי ה- ERR – הבימוי הבימתי של השיר הזוכה ב- Eesti Laul ישאר זהה גם בתחרות האירוויזיון, אלא אם כן, הבימוי לא יעמוד בחוקים ובסטנדרטים של האירוויזיון.

הזוכה בקדם אירוויזיון האסטוני האחרון, Eesti Laul 2019, היה הזמר ויקטור קרון (Victor Crone) אשר ייצג את אסטוניה באירוויזיון 2019 עם השיר "Storm". הזמר הצליח לעלות לגמר האירוויזיון, שם זכה במקום ה- 20 עם 76 נקודות.

זו תהיה ההשתתפות ה- 26 של אסטוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2001 בזכות השיר "Everybody" בביצוע של Tanel Padar, Dave Benton & 2XL.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!