קדם האירוויזיון האוסטרלי ייערך ב- 8 בפברואר. בתחרות יתמודדו עשרה שירים. דיאנה רובאס (Diana Rouvas) ושלדון ראלי (Sheldon Riley) הביעו עניין בייצוג אוסטרליה באירוויזיון.

רשת הטלוויזיה האוסטרלית, SBS, הודיעה כי הנציג השישי של היבשת הרחוקה לאירוויזיון ייבחר, בפעם השניה ברציפות, דרך תחרות הקדם אירוויזיון האוסטרלית "Eurovision: Australia Decides" אשר תתקיים ב- 8 בפברואר בברודביץ', קווינסלנד שבאוסטרליה.




עשרה שירים יתמודדו בקדם אירוויזיון והתוצאות יקבעו בדומה לאירוויזיון – 50% הצבעת קהל ו- 50% הצבעת שופטים. מועמדים מוזמנים לשלוח את שיריהם לרשת הטלוויזיה דרך את האינטרנט sbs.com.au/eurovision עד ה- 30 בספטמבר.

 

שני זמרים ידועים כבר הביעו עניין בייצוג אוסטרליה באירוויזיון:
דיאנה רובאס (Diana Rouvas) – זמרת אוסטרלית ממוצא יווני, בת 35, הגיעה למקום 5 ב- The Voice Australia 2012. רובאס הצטרפה לעונת ה- "All Stars" של The Voice Australia ב- 2019 והפעם גם זכתה במקום הראשון.
שלדון ראלי (Sheldon Riley) – זוכה העונה השביעית של The Voice Australia 2018.




תחרות ה- "Eurovision: Australia Decides" שודרה לראשונה לקראת אירוויזיון 2019, כאשר הזוכה בתחרות זו הייתה קייט מילר-היידקה (Kate Miller-Heidke) אשר הגיע עם השיר "Zero Gravity" למקום ה- 9 בגמר הגדול של האירוויזיון למרות שטבלאות ההימורים ניבאו לזמרת מיקום גבוה יותר לקראת שידור הגמר.

השנה תהיה ההשתתפות ה- 6 של אוסטרליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני עם השיר "Sound Of Silence" בביצוע של הזמרת הגדולה Dami Im. בכל 5 שנות השתתפותה באירוויזיון הצליחה אוסטרליה להעפיל לגמר.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!