הזמר ההולנדי-ישראלי, דותן (Dotan), שוב נקשר בשמועה לפיה מתנהל מולו משא ומתן על ייצוג הולנד באירוויזיון 2020. האם השנה סוף סוף זה יקרה?

זו השנה השישית ברציפות שבה צצה השמועה לפיה הזמר ההולנדי-ישראלי דותן (Dotan) נבחר על ידי רשת הטלוויזיה ההולנדית לייצג את הולנד באירוויזיון. אך האם השנה סוף סוף זה יקרה?




דותן, נולד בירושלים לפני 32 שנים ועבר להתגורר באמסטרדם בגיל שנה. בשנת 2014 הוציא את אלבומו "7 Layers" ומיד הגיע הגיע למקום הראשון ומצעדי האלבומים ובמצעדי ההשמעות עם השיר "Home". בין השנים 2014 ל- 2017 היה דותן לאחד הזמרים המצליחים בהולנד וכעת מנסה הזמר לשחזר את הצלחתו. במאי שחרר הזמר את השיר "Numb" אשר הגיע למצעדי ההשמעות בהולנד רק למקום ה- 20. לראשונה מושמע הזמר גם בישראל והשיר "Numb" הצליח להכנס לפלייליסט של גלגל"צ, אך עדיין השיר לא זוכה להצלחה גדולה.




כעת, שוב מתחזקות השמועות על כך שרשת הטלוויזיה ההולנדית, AVROTROS, פנתה או מתכננת לפנות אל הזמר בהצעה לייצג את הולנד באירוויזיון 2020.

פנינו אל מנהלו האישי של הזמר, מאט ג'ונסון (Matt Johnson), בשאלה האם הזמר מתכנן לייצג את הולנד באירוויזיון 2020. אך לצערנו התגובה הייתה: "התמודדתו של דותן באירוויזיון בשלב זה אינה עומדת על הפרק".

זו תהיה ההשתתפות ה- 61 של הולנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1957, 1959, 1969, 1975 ו- 2019. בעקבות זכייתה של הזמר דאנקן לורנס (Duncan Laurnce) בשנה האחרונה עם השיר "Arcade", הולנד תארח את אירוויזיון 2020.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!