העיר אשר תארח את אירוויזיון 2020 תחשף ב- 30 באוגוסט. האם זו תיהיה רוטרדם או מאסטריכט? ייתכן שהתשובה כבר נחשפה בטעות…

אמש הודיעה רשת הטלוויזיה Avrotros ההולנדית כי העיר המארחת תחשף בסוף החודש, ב- 30 באוגוסט. זאת לאחר שבימים האחרונים ביקשו צוותי ההפקה לקבל משתי הערים המתמודדות, רוטרדם ומאסטריכט, פרטים נוספים לגבי תכנון הפרוייקט הגדול.




אך האם בטעות חשפה רשת הטלוויזיה ההולנדית כי העיר הנבחרת היא רוטרדם? עם פרסום ההודעה באתר הרשמי של ה- Avrotros ניתן היה לזהות במקור הדף אשר מפרט את תוכן האתר בשפת תכנות אתרי האינטרנט כי העיר הנבחרת היא רוטרדם:

מיד לאחר פרסום החשיפה דאגו ב- Avrotros להוריד ממקור הדף את הכיתוב "רוטרדם".




יותר מ- 74% מגולשי האתר מעדיפים שהעיר אשר תארח את אירוויזיון 2020 אכן תיהיה רוטרדם. רק 15% מכלל הגולשים סברו שמאסטריכט היא העיר המתאימה. כבר ב- 16 ביולי החליטו בהולנד כי אירוויזיון 2020 ייערך במאסטריכט או רוטרדם, לאחר שהערים אוטרכט, ארנהם ודן בוס ירדו מהפרק.

This poll is no longer accepting votes

סקר: מי לדעתך צריך לארח את אירוויזיון 2020?

רוטרדם היא העיר השניה בגדולה בהולנד. האולם אשר צפוי לארח את התחרות במידה ורוטרדם תזכה הוא ה- Ahoy Rotterdam אשר מכיל כ- 16,000 מקומות. האולם אירח בעבר את אירוויזיון הילדים בשנת 2007, בנוסך לאירועים בינלאומיים נוספים כמו טקס פרסי ה- MTV לשנת 1997 ו- 2016.

מאסטריכט היא בירת מחוז לימבורג בדרום הולנד, יושבת על הגבול בין הולנד, בלגיה וגרמניה. מרכז התערוכות והקונגרסים של מאסטריכט (MECC Maastricht) צפוי להכיל כ- 20,000 צופים במהלך השידור החי של התחרות. מאסטריכט נחשבת לעיר מתויירת מאוד ולא צפויה בעיה של מלונות באזור.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!