© Eurovision.tv

רשת הטלוויזיה האסטונית אישרה את כוונתה להשתתף באירוויזיון 2020. פרטים לגבי שיטת הבחירה לא ידועים אך סביר שהנציג האסטוני יבחר בעזרת הקדם אירוויזיון האסטוני – Eesti Laul.

 

רשת הטלוויזיה האסטונית, ERR, מאשרת כי היא מתכוונת להשתתף באירוויזיון 2020 אשר ייערך בהולנד. מה- ERR לא נמסרו פרטים לגבי שיטת בחירת השיר והנציג האסטונים, אך סביר כי שיטת הבחירה לא תשתתנה והנציג האסטוני יבחר בעזרת הקדם אירוויזיון האסטוני המסורתי, הידוע בשם Eesti Laul. מאז הופעת הבכורה של אסטוניה באירוויזיון, בשנת 1994, נבחר הנציג האסטוני דרך קדם אירוויזיון בלבד ולא בבחירה ישירה.




הזוכה בקדם אירוויזיון האסטוני האחרון, Eesti Laul 2019, היה הזמר ויקטור קרון (Victor Crone) אשר ייצג את אסטוניה באירוויזיון 2019 עם השיר "Storm". הזמר הצליח לעלות לגמר האירוויזיון, שם זכה במקום ה- 20 עם 76 נקודות.

זו תהיה ההשתתפות ה- 26 של אסטוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2001 בזכות השיר "Everybody" בביצוע של Tanel Padar, Dave Benton & 2XL.

27 מדינות הכריזו עד כה כי הן מעוניינות להשתתף באירוויזיון הקרוב: אוסטריה, אוסטרליה, אוקראינה, אלבניה, אסטוניה, בלגיה, בריטניה, גאורגיה, גרמניה, דנמרק, הולנד, ישראל, לטביה, ליטא, נורווגיה, סלובניה, סן מרינו, ספרד, סרביה, פורטוגל, פינלנד, צ'כיה, צרפת, קפריסין, רוסיה, שוודיה ושוויץ.

מקור: ESCToday

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!