בסקר שנערך באתר, אתם קבעתם שרוטרדם היא העיר המועדפת לארח את אירוויזיון 2020. רוטרדם ומאסטריכט הן שתי הערים אשר נשארו במירוץ לאירוח תחרות האירוויזיון בהולנד. העיר המארחת תוכרז במהלך החודש הקרוב.




יותר מ- 74% מגולשי האתר מעדיפים שהעיר אשר תארח את אירוויזיון 2020 תיהיה רוטרדם. רק 15% מכלל הגולשים סברו שמאסטריכט היא העיר המתאימה. כבר ב- 16 ביולי החליטו בהולנד כי אירוויזיון 2020 ייערך במאסטריכט או רוטרדם, לאחר שהערים אוטרכט, ארנהם ודן בוס ירדו מהפרק. העיר המארחת תוחלט במהלך החודש הקרוב ועל פי הלו"ז אשר פורסם על ידי איגוד השידור האירופי, תוכרז העיר המארחת באמצע חודש אוגוסט.

This poll is no longer accepting votes

סקר: מי לדעתך צריך לארח את אירוויזיון 2020?




רוטרדם היא העיר השניה בגדולה בהולנד. בעיר נמצא הנמל הגדול ביותר באירופה. בעיר אולם מתאים אחד לאירוח האירוויזיון: Ahoy Rotterdam אשר מכיל כ- 16,000 מקומות. האולם אירח בעבר את אירוויזיון הילדים בשנת 2007, בנוסך לאירועים בינלאומיים נוספים כמו טקס פרסי ה- MTV לשנת 1997 ו- 2016.

נזכיר כי עד כה 25 מדינות הכריזו כי הן מעוניינות להשתתף באירוויזיון הקרוב: אוסטריה, אוסטרליה, אוקראינה, אלבניה, בלגיה, בריטניה, גאורגיה, גרמניה, דנמרק, הולנד, ישראל, לטביה, ליטא, נורווגיה, סן מרינו, ספרד, סרביה, פורטוגל, פינלנד, צ'כיה, צרפת, קפריסין, רוסיה, שוודיה ושוויץ.

 

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!