אלמה (Alma), נציגת צרפת באירוויזיון 2017, הוציאה שיר חדש בשם "Zumbaa" יחד עם הזמרת לורי דרמון (Laurie Darmon). הזמרת לא זוכה להצלחה רבה מאז השתתפותה בתחרות.



נציגת צרפת באירוויזיון 2017, אלמה (Alma), הוציאה שיר חדש בשם "Zumbaa" יחד עם הזמרת האלמונית לורי דרמון (Laurie Darmon). דרמון כתבה והלחינה את השיר. השיר פונה לבנים שיש להם את "אמנות הקפיצה מבחורה לבחורה, אמנות הפיתוי מבלי לשמור על קשר לאורך זמן והאמנות לגרום לאנשים לסבול בצורה אכזרית", כפי שכתבה אלמה ברשתות החברתיות.



אלמה, בת 30, נולדה בשם אלכסנדרה מקה (Alexandra Maquet), היא זמרת צרפתייה וכתובת שירים. בשנת 2015 הוחתמה הזמרת על ידי Warner Music France והחלה להופיע כזמרת החימום של הזמר הישראלי-צרפתי, עמיר חדד (Amir Haddad), אשר ייצג את צרפת באירוויזיון 2016. בשנת 2017 נבחרה הזמרת לייצג את צרפת באירוויזיון בקייב עם השיר "Requiem" אשר הגיע למקום ה- 12 בגמר הגדול.

אלבום הבכורה של הזמרת "Ma peau aime" לא זכה להצלחה והגיע רק למקום ה- 33 במצעדי מכירות האלבומים בצרפת. בעקבות חוסר ההצלחה החליטה הזמרת לעזוב את חברת התקליטים ובנובמבר 2018 הוציאה הזמרת שיר נוסף בשם ""T'es pas un homme" אשר לא זכה להצלחה. נראה כי גם השיר הנוכחי, "Zumbaa", לא מצליח להחזיר את הזמרת לתודעה הצרפתית.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!