מלהקי "הכוכב הבא לאירוויזיון 2020" מנסים לגייס שמות גדולים לתכנית. בין השמות שעלו נמצא הרכב הבנות A-WA. לא ברור האם ההרכב יסכים להשתתף בתכנית.

בימים האחרונים פונים מלהקי התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" לאמנים ידועים בישראל כדי ללהק אותם לעונה הקרובה של התחרות, כאשר הזוכה בתחרות יהיה הנציג הישראלי לאירוויזיון 2020. המלהקים מחפשים לגייס לתחרות שמות גדולים כדי למקסם את הרייטינג הצפוי לתכנית, זאת משום שברור למפיקי התכנית כי הרייטינג בעונה הקרובה לא יהיה דומה לרייטינג שממנו נהנו בקשת בעונה הקודמת – בשנה בה התחרות נערכה בישראל.

לידיעתנו הובאה הידיעה כי בין האמנים אשר פנו אליהם כדי להצטרף לתחרות ניתן למצוא את שלישיית הבנות A-WA. בשלב זה לא ברור האם שלישיית הבנות הסכימו להבחן עבור התכנית או שפסלו את הרעיון.

A-WA לאירוויזיון?

A-WA הוא הרכב מוסיקלי של שלוש האחיות תאיר חיים, לירון חיים ותגל חיים. ההרכב יוצר ומבצע שירים מקוריים בתימנית, באנגלית ובעברית ושירים תימניים מסורתיים בעיבודים מודרניים במקצבי היפ-הופ ופופ אלקטרוניים. פרט לסגנון המוסיקלי הייחודי המשלב סגנון מסורתי בעיבוד מודרני, ידועות הבנות בסגנון הלבוש הייחודי המשלב את שני העולמות.

אלבום הבכורה של ההרכב, "Habib Galbi", יצא ב- 2016 וזכה להצלחה רבה. השיר "Habib Galbi" זכה ל- 13 מיליון צפיות ביוטיוב. הבנות הופיעו רבות בארץ, בארה"ב, קנדה, פולין, איטליה, גרמניה, הונגריה, צרפת, טורקיה, ספרד ועוד.

שמות גדולים ל"כוכב הבא"?

אין זו הפעם הראשונה שמפיקי התחרות מנסים לגייס שמות ידועים לתחרות. בשנת 2016 התמודד בתחרות חובי סטאר ואף זכה בה, באירוויזיון הגיע הזמר למקום ה- 14 בגמר. ב- 2017 התמודדו בתחרות דיאנה גולבי (מקום שני), ג'ולייטה (מקום שלישי בכוכב הבא, התמודדה גם בקדם אירוויזיון 2013), משפחת אלייב (קדם אירוויזיון 2005) וליהיא גרינר (קדם אירוויזיון 2013). ב- 2018 התמודדו בכוכב הבא חן אהרוני (מקום רביעי בכוכב הבא, קדם אירוויזיון 2011) ורינת בר (פרשה בשלבי התחרות, התמודדה בקדם אירוויזיון 2005). וב- 2019 התמודדו מאיה בוסקילה (מקום רביעי) ושפיטה (מקום שלישי).

בקשת מגיבים

מהפקת התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" נמסר בתגובה: "משתתפי העונה החדשה ייחשפו בפרקי האודישנים של העונה הקרובה של הכוכב הבא שישודרו בקשת 12".

מלהקת A-WA טרם התקבלה תגובה.

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!