הזמר והשחקן, קובי מרימי, אשר יצג את ישראל באירוויזיון 2019, נבחר להוביל את המהלך הפרסומי של בנק הפועלים בנושא שירותי ייעוץ פנסיוני.




קמפיין ראשון לזמר והשחקן קובי מרימי אשר נבחר להוביל את המהלך הפרסומי החדש של בנק הפועלים בנושא שירותי ייעוץ פנסיוני ללקוחות הבנקים. בסרטון הטלוויזיה מופיע מרימי כשהוא מאופר כקובי מרימי ב"גיל הפרישה". בנוסף, יעלה קמפיין חוצות ודיגיטל בכיכובו של מרימי הקורא לציבור לקבל ייעוץ פנסיוני בבנק הפועלים. מטרת הקמפיין היא להגביר את מודעות הציבור הרחב לנושא הפנסיה ולעודד אותו להיערך מוקדם ככל הניתן לגיל הפרישה לפנסיה.




בנק הפועלים הוא בין נותני החסויות הרשמיות לתחרות אירוויזיון 2019 אשר נערכה בתל אביב. זו הפרסומת הראשונה שבה משתתף הזמר, אשר החל בחזרות להצגה "אביב מתעורר", שתעלה באוגוסט 2019 בתיאטרון הלאומי "הבימה".

מרימי, זוכה ה"כוכב הבא לאירוויזיון", ייצג את ישראל באירוויזיון השנה עם השיר "Home" אשר נכתב על ידי אוהד שרגאי וענבר ויצמן. השיר הגיע למקום ה- 23 בגמר התחרות.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: מחפשים צלם מגנטים באזור הצפון? הכנסו!