ארגון השידור הציבורי בהולנד (NPO) הכריז כי הארגון יהיה אחראי על הפקת אירוויזיון 2020 יחד עם שני ערוצי הטלוויזיה ההולנדית AVROTROS ו- NOS.

בסוף אפריל דיווחנו כי שני ערוצי הטלוויזיה ההולנדית, AVROTROS ו- NOS, כבר נמצאו במחלוקת לגבי מי מהערוצים יפיק את התחרות. כעת, לאחר שברור כי הולנד תארח את האירוויזיון הבא, אישר ארגון השידור הציבורי בהולנד (NPO), אשר מכיל את כל ערוצי השידור הציבורי בהולנד, כי הארגון יהיה אמון על הפקת אירוויזיון 2020 בשיתוף פעולה עם שני ערוצי הטלוויזיה.




ערוץ הטלוויזיה NOS שידר את התחרות עד אירוויזיון 2009, אך בשל רצף של תוצאות נמוכות החליט הערוץ לפרוש מהתחרות. גוף השידור ההולנדי אשר הרים את הכפפה והחל לשדר את התחרות היה TROS (בהמשך התאחד ל- AVROTROS). הם נשאו בעלויות של שליחת הנציג ההולנדי לאירוויזיון מידי שנה למרות התקציב הדל של הערוץ לעומת ערוצים ציבוריים אחרים. אך ל- NOS, בניגוד ל- AVROTROS, יש חסכון מיוחד לאירועים לאומיים או אירועים מיוחדים כמו אלה ולכן הם יקחו חלק בהפקת התחרות.




ארגון השידור הציבורי בהולנד (NPO) הודיע כי יערוך במהלך חודש יוני מסיבת עיתונאים משותפת עם נציגי שני הערוצים הנוספים, בו יפרסמו מידע נוסף לגבי ההכנות לקראת אירוויזיון 2020.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments