הערב בשעה 22:00 ישודר בשידור חי חצי הגמר השני של תחרות האירוויזיון. בסיומו יוכרזו עשרת המדינות אשר יעלו לגמר אשר יתקיים ביום שבת. 

שמונה עשרה מדינות ישתתפו היום בחצי הגמר השני במתחם האקספו שבתל אביב. המדינות יעלו זו אחר זו החל משעה 22:00 במטרה להשיג את הכרטיס הנכסף לגמר הגדול אשר יערך בשבת הקרובה. התחרות תשודר הערב בערוץ 'כאן 11'. עוד לפני השידור החי תיערך חזרה גנרלית אחרונה, עבור קהל הצופים אשר רכש כרטיסים, בשעה 16:00.




סדר השירים

  1. ארמניה – Srbuk – Walking Out
  2. אירלנד – Sarah McTernan – 22
  3. מולדובה – Anna Odobescu – Stay
  4. שוויץ – Luca Hänni – She Got Me
  5. לטביה – Carousel – That Night
  6. רומניה – Ester Peony – On a Sunday
  7. דנמרק – Leonora – Love is Forever
  8. שוודיה – John Lundvik – Too Late for Love
  9. אוסטריה – PÆNDA – Limits
  10. קרואטיה – Roko – The Dream
  11. מלטה – Michela – Chameleon
  12. ליטא – Jurij Veklenko – Run with the Lions
  13. רוסיה – Sergey Lazarev – Scream
  14. אלבניה – Jonida Maliqi – Ktheju tokës
  15. נורווגיה – KEiiNO – Spirit in the Sky
  16. הולנד – Duncan Laurence – Arcade
  17. צפון מקדוניה – Tamara Todevska – Proud
  18. אזרבייג'אן – Chingiz – Truth




הימורים

על פי טבלאות ההימורים השונות, המדינות אשר צפויות לעלות לגמר התחרות מתוך חצי הגמר השני הן: שוודיה, רוסיה, אזרבייג'אן, הולנד, שוויץ, מלטה, נורווגיה, צפון מקדוניה, ארמניה ודנמרק. יחד עם זאת, מדינות כמו אלבניה, רומניה ומולדובה עשויות להפתיע את התחזיות ולעלות לגמר.

מנחים

ארבעה מנחים ינחו את התחרות: בר רפאלי, ארז טל, לוסי איוב ואסי עזר. רפאלי וטל יתמקדו בהגשת התחרות מתוך הבמה המרכזית ואילו איוב ועזר יראיינו את האמנים השונים במהלך התחרות מתוך הגרין רום.

הופעות ביניים

את חצי הגמר השני יפתח קליפ מסכם של אירועי חצי הגמר הראשון. להקת 'שלוה' תבצע את השיר "A Million Dreams” ואמן החושים ליאור סושרד ירשים את המתמודדים. גם המוזיקאי קותימן שולב תכנית האמונותית בעזרת סרטון מוסיקלי שערך המוסיקאי העוסק בהיסטוריית התחרות.

הצבעה

חמישים אחוזים מהתוצאות הסופיות כבר הוחלטו (אך טרם פורסמו) על ידי צוות שופטים מיוחד אשר צפה בתחרות אתמול בערב. צופים מתוך כל המדינות המשתתפות הערב בתחרות (כולל בריטניה, איטליה, וגרמניה) יוכלו להצביע הערב לשירים האהובים עליהם ובכך להשפיע על 50 האחוזים הנותרים. 10 מדינות מתוך 18 המתמודדות יזכו לעלות לגמר הגדול אשר יערך בשבת.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!