זה עדיין לא בטוח, אבל מדונה צפויה להופיע על בימת האירוויזיון במהלך הגמר הגדול שייערך בשבת הקרובה. על פי דיווחים, מדונה תוטס לישראל במטוסו הפרטי של המילארדר הקנדי סילבן אדמס. חוזה בין הצדדים עדיין לא נחתם.

הסכם בין נציגיה של מדונה לבין תאגיד השידור הישראלי "כאן" עדיין לא נחתם. אך למרות זאת, מדווח כי מדונה תנחת בישראל כבר ביום רביעי. הזמרת צפויה לבצע שני שירים בגמר התחרות, אך לא תופיע בחזרות הגנרליות של התחרות אלא תקיים חזרה סגורה לקהל הרחב במהלך יום שישי. הופעתה תיזקף לזכותם של המפיקים גיא בסר ושי מור יוסף מבעלי קבוצת בלוסטון-לייב ניישן ישראל, שתיווכו בין נציגי הזמרת לתאגיד השידור הישראלי ולאנשיו של סילבן אדמס.




המיליארדר הקנדי, סילבן אדמס, תרם יותר ממיליון וחצי דולר עבור הופעתה של מדונה באירוויזיון כדי לעזור בשיפור תמדיתה של ישראל בעולם.

אמנם המשא ומתן עדיין לא הסתיים אך מטוס הציוד של מדונה כבר נחת בישראל. אוהלים אשר אמורים לשמש את הזמרת ואנשיה כבר הוקמו במתחם האירוויזיון והקומה החמישית במלון דן תל אביב שוריינה עבור הזמרת.




 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: אם אתם חוגגים אירוע סימן שאתם זקוקים לצלם מגנטים.