© Eurovision.tv

הזמר הספרדי, מיקי, עלה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "La Venda". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

ספרד על הבמה: הזמר הספרדי, מיקי (Miki), על הבמה ומבצע את השיר בצורה מעולה כמו שרק הוא יודע! עדיין הרבה זוויות צילום בעיותיות בחזרה הזו. משום מה הביצוע היום מרגיש קצת פחות אנרגטי מהחזרה הראשונה. הרובוט שמנסה "להרוס את הבית" לגמריי מיותר. לקראת סיום השיר ניתן לראות את הרקדנים רצים יחד עם מיקי, במקום לרקוד, ולטעמי זה טיפשי. סך הכל ביצוע חביב.

במסיבת העיתונאים הגריל הזמר הספרדי את מקומו בסדר השירים בגמר האירוויזיון – ספרד תתחרה בחצי השני של גמר האירוויזיון.







מיקי, ששמו המלא הוא מיגל נונייז פוזו (Miguel Núñez Pozo) התמודד בתחרות ה- Operación Triunfo 2018 שם הגיע למקום ה- 6. הוא התמודד יחד עם 12 מתמודדים נוספים על הזכות לייצג את ספרד ב"גאלת אירוויזיון" במסגרת ה- OT. מיקי התמודד בתחרות עם 2 שירים "La Venda" ו- "Nadie se salva".

זו תהיה ההשתתפות ה- 59 של ספרד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1968 ו- 1968. אמאיה ואלפרד (Amaia & Alfred), נציגי ספרד באירוויזיון 2018, נבחרו במתכונת זהה, אך הגיעו בשנה שעברה רק אל המקום ה- 23.

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!