© Eurovision.tv

הזמר הספרדי, מיקי, עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "La Venda". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

  • עמוד זה יתעדכן בהמשך עם קטעי וידאו ותמונות מהבמה בתל אביב – השארו מעודכנים.

ספרד על הבמה: הזמר הספרדי, מיקי (Miki), עולה לבמה כאשר על הבמה מבנה של קוביות, מן "חדרים", כאשר במהלך ההופעה מיקי רץ בין החדרים. במה מאוד מאוד צבעונית ושמחה. מיקי לבוש בשחור ו- 4 הרקדנים בבגדים צבעוניים. על הבמה רובוט שמנסה להרוס את ה"חדרים". מיקי והרקדנים מגיעים בסיום השיר לבמה הקדמית. מאוד אנרגטי. ביצוע קולי מצויין. נראה מעט מבולגן וילדותי.







© Eurovision.tv
© Eurovision.tv

 

מיקי, ששמו המלא הוא מיגל נונייז פוזו (Miguel Núñez Pozo) התמודד בתחרות ה- Operación Triunfo 2018 שם הגיע למקום ה- 6. הוא התמודד יחד עם 12 מתמודדים נוספים על הזכות לייצג את ספרד ב"גאלת אירוויזיון" במסגרת ה- OT. מיקי התמודד בתחרות עם 2 שירים "La Venda" ו- "Nadie se salva".

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 59 של ספרד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1968 ו- 1968. אמאיה ואלפרד (Amaia & Alfred), נציגי ספרד באירוויזיון 2018, נבחרו במתכונת זהה, אך הגיעו בשנה שעברה רק אל המקום ה- 23.

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!