© Eurovision.tv

הלהקה הלטבית, Carousel, עלתה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "That Night". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

  • עמוד זה יתעדכן בהמשך עם קטעי וידאו ותמונות מהבמה בתל אביב – השארו מעודכנים.

לטביה על הבמה: הזמרת המובילה של להקת Carousel, סבינה, עדיין חובשת את הכובע ירוק, שאר חברי הלהקה לובשים שחור ולבן. נעשו שינויים בגרפיקה של מסכי ה- LED: שמש אדומה גדולה עולה מלמטה ככל שהשיר מגיע לסופו. השיר שומר מאוד על האינטימיות שלו. זוויות הצילום טובות. ביצוע קולי מצויין.

עולה לגמר? לא. השיר לא מושך מספיק את העין.







להקת Carousel הוקמה בשנת 2015 על ידי סבינה ז'וגה (Sabīne Žuga) ומארסיס ווסילבסקיס (Mārcis Vasiļevskis), בתחילת השנה הצטרפו ללהקה שני חברים נוספים. הלהקה מבצעת בעיקר שירים בסגנון ג'אז, בלוז ואינדי-פופ.

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 20 של לטביה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון ב- 2002 שהושג על ידי מארי אן (Marie N) עם השיר "I Wanna". לטביה הייתה הבטחה גדולה מאוד באירוויזיון בשנותיה הראשונות. השתתפותה הראשונה הייתה בשנת 2000 אז זכתה במקום ה- 3. שנתיים לאחר מכן כבר זכתה במקום הראשון. למרות זאת, ב- 10 השנים האחרונות הצליחה המדינה לעלות לגמר רק פעמיים.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!