© Eurovision.tv

נציגות פולין, להקת TULIA, עלו לבמה לחזרה שנייה עם השיר "Fire of Love – Pali się". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

בנות Tulia לובשות את השמלות המסורתיות בצבעי אדום, צהוב וכחול כשהכתרים המוזהבים לראשם. הבנות עומדת על במה מסתובבת אשר נוספה לבמה המרכזית עבור השיר. זוויות הצילום טובות הרבה יותר. הורדת ההינומה הצמודה לכתרים נעשת בצורה הרבה חדה ומקצועית. הכוריאוגרפיה נעשית בצורה הרבה יותר מדוייקת. ישנו שלב שבו הזמרות מוחאות כפיים ומסמנות גם לקהל למחוא כפיים – בשלב זה הקהל מצולם (בתקווה שישתף עמם פעולה).

עולה לגמר? ייתכן.






להקת Tulia אשר נוסדה בתחילת 2018 מורכבת מ- 4 זמרות. את החשיפה הגדולה שלהן קיבלו בזכות גרסת הכיסוי שלהן לשיר "Enjoy the Silence" (במקור של Depeche Mode) בגרסה מוזיקלית מסורתית מזרח אירופאית בשילוב אלמנטים מודרנים, כמו יתר השירים שלהן. הלהקה הופיעה בשנה שעברה ב- 2018 Fryderyk Awards (טקס הגראמי הפולני) יחד עם הזמרת נטליה ניקייאל (Natalia Nykiel) ופסנתרן הג'ז Pianohooligan. הם ביצעו את השיר "Total błękit" אשר היה שילוב רבגוני של סגנונות והפך לאחד הרגעים הזכורים ביותר מאותו ערב.

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 22 של פולין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני בשנת הבכורה 1994 עם השיר"To nie ja!" בביצוע של אדיטה גורניאק (Edyta Górniak).

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!