© Eurovision.tv

הזמרת הסרבית, נבנה בוז'וביץ', עלתה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "Kruna". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

הזמרת מסרביה, נבנה בוז'וביץ' (Nevena Božović), לובשת את אותה השמלה אשר לבשה בחזרה הקודמת. הגרפיקה של השיר הסרבי הפכה למעט גדולה יותר: גרפיקה של יד מאחורי הזמרת אשר משתלבת את תנועתה של בוזו'וביץ ואפקט של זכוכית מתנפצת בשיא השיר. אין פירוטכניקה אבל ניתן היה להבחין בעשן אשר מכסה את הבמה בביצוע האחרון של סרביה. הבמה מוארת בצבעי כחול וזהב. ביצוע קולי מושלם. זוכה לתשואות רבות.

עולה לגמר? כנראה שכן. ביצוע מרגש מאוד.



נבנה בוז'וביץ', בת 24, החלה את הקריירה שלה כאשר ייצגה את סרביה ב- Junior Eurovision Song Contest 2007 שם היא זכתה במקום השלישי. בשנת 2012 השתתפה בוזקוביץ' בתחרות ה- The Voice של סרביה, שם הגיעה עד למקום השני והמכובד. בשנת 2013 נבחרה לייצג את סרביה באירוויזיון כחלק מלהקת Moje 3, שם זכתה עם חברותיה במקום ה- 11 בחצי הגמר.

 




זו תהיה ההשתתפות ה- 12 של סרביה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2007, שנת הבכורה של סרביה באירוויזיון. הזוכה הייתה מריה סריפוביץ' (Marija Šerifović) עם השיר "Molitva".

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!