© Eurovision.tv

הזמר האסטוני, ויקטור קרון, עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Storm". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

אסטוניה על הבמה: ויקטור קרון (Victor Crone) עלה לבצע את השיר "Storm". זוויות הצילום השתפרו מאוד לשיר האסטוני. בחזרות הקודמות ניתן היה לראות כיצד "נעלמת" הגיטרה של הזמר, כעת זה מבוצע בצורה חלקה יותר עם זוויות צילום נכונות יותר. הביצוע הקולי מאוד מאוד חלש. הפעם ניתן היה לראות את החלק של "הסופה" אשר מצולמת מראש וזה עובד היטב, למרות זאת, הפעם שוב צולם החלק של הסופה. יחד עם זאת ניתן לראות שויקטור מאוד לא מרוצה מהתוצאה ונראה מאוד עצבני. אכן יש מקום לשיפור מבחינה טכנית.

עולה לגמר? אין בשיר שום דבר מיוחד או מעניין שמושך את העין. בנוסף, הביצוע הקולי מאוד מאוד חלש. נכון לרגע זה השיר לדעתי לא יעלה לגמר.






הזמר, בן ה- 27, נולד וגדל בשוודיה ולאחר שסיים תיכון עבר לארה"ב. הוא התמודד במלודיפסטיבלן השוודי בשנת 2015 יחד עם בהרנג מירי (Behrang Miri) שם הגיע עד לשלב גלגל ההצלה. את השיר האסטוני לאירוויזיון כתב קרון יחד עם המוזיקאי סטיג רסטה (Stig Rasta) אשר התמודד באירוויזיון 2015 יחד עם אלינה בורן (Elina Born) כאשר ביצעו את השיר "Goodbye To Yesterday" והגיעו למקום ה- 7 בגמר האירוויזיון. ב- 2016 כתב את השיר האסטוני "Play" לזמר יורי פוטסמן (Jüri Pootsmann) אך השיר לא הצליח לעלות לגמר.

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 25 של אסטוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנים 2001 בזכות השיר "Everybody" בביצוע של Tanel Padar, Dave Benton & 2XL.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!