הזמר הקרואטי, רוקו בלאז'ביץ', עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "The Dream". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

הזמר הקרואטי, רוקו בלאז'ביץ' (Roko Blažević), מתחיל את השיר כאשר מסכי ה- LED מקרינים אש אשר מנסה לדמות את הגיהנום. רוקו, לבוש בלבן, שוכב על הבמה תחילה ואז קם. בהמשך השיר מוקרנים על מסכי ה- LED מלאכים נופלים מהשמיים אשר הופכים לשני רקדנים ללא חולצה עם כנפיים מוזהבים. המלאכים שמים על רוקו כנפיים והופכים אותו למלאך. בסוף המלאכים "חוזרים לשמיים".

ההופעה עוזרת לשיר. רוקו שר היטב באנגלית ובקרואטית. ראינו הופעות עם כנפיים על בימת האירוויזיון, אך לא מדובר כאן ב"העתקה" בוטה כמו שעשתה המשלחת המולדובנית.




הזמר, בן ה- 18, ניצח בתחרות הסרבית "Pinkove Zvezdice" בשנת 2017, שנה לאחר מכן התמודד בגרסה הקרואטית של אותה התחרות, שם זכה במקום השני. המנטור שלו בתחרות היה נציג קרואטיה לאירוויזיון 2017, ז'אק הודק (Jacques Houdek), אשר השתתף בכתיבת השיר הזוכה.

 




זו תהיה ההשתתפות ה- 25 של קרואטיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הרביעי בשנת 1996 ו- 1999.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!