אזרבייג'אן ומלטה הפתיעו לטובה, ליטא ואלבניה היו איום ונורא. מי המנצחים והמפסידים של יום החזרות הרביעי לקראת תחרות האירוויזיון?

אזרבייג'אן היא לגמריי ההפתעה הגדולה של אירוויזיון 2019. לצ'ינגיז הופעה שאי אפשר לפספס. הרבה מחשבה השקיעו בנאמבר הזה והוא פשוט יצא מעולה! מסכי ה- LED, הרובוטים וכל האווירה הטכנולוגית שמתרחשת סביב השיר פשוט משאירה את הצופה עם פה פעור. ללא ספק המנצח של היום – ואולי גם של התחרות כולה.




מלטה – למרות ביצוע קולי בעייתי בביצוע הראשון, היא השתפרה מביצוע לביצוע והתוצאה מעולה! במה צבעונית שמשתנה מרגע לרגע, ממש כפי שמילות השיר מתארות, ההופעה מהפנטת ואנרגטית. ללא ספק בגמר.

לעומת זאת, הביצוע של ליטא היה מאוד מאכזב. אין שום שינוי בין ההופעה היום לבין ההופעה בגמר הליטאי. התגובות לשיר אחרי הגמר הליטאי היו מאוד צוננות, אז מדוע המשלחת הליטאית לא הקדישה מחשבה כיצד להפוך את השיר למעניין יותר?



גם הביצוע של אלבניה לא מצליח להמריא. יונידה מליצ'י עומדת לבד על הבמה ומבצעת את השיר בצורה יוצאת מן הכלל (ווקלית). אבל משהו על המסך לא עובד. לקראת החזרה האחרונה ניסו לקרב את זמרי הרקע לתוך הבמה אבל עדיין זה לא תרם רבות. גם יונידה בראינות השונים אשר נתנה היום לעיתונות הביאו חוסר שביעות רצון מהתוצאה והבטיחה לעשות חושבים ולבדוק מה ניתן לשנות ולשפר. נקווה שהחזרה הבאה תיהיה הרבה יותר טובה כי לשיר פוטנציאל רב.

 

ההימור שלנו בשלב זה

זה ממש קשה היום…
בגמר:
מלטה, רוסיה, נורווגיה, הולנד, מקדוניה ואזרבייג'אן
על הגבול: – אין –
מחוץ לגמר: קרואטיה, ליטא ואלבניה.

 

טבלאות ההימורים

כפי שפרסמנו בכתבה נפרדת, שינויים רבים היום בטבלאות ההימורים. בין השינויים הבולטים: אזרבייג'אן עולה מהמקום ה- 12 למקום הרביעי. מלטה עולה מהמקום ה- 8 אל המקום ה- 7, ועוקפת את איסלנד וקפריסין בדרך… נורווגיה יורדת מהמקום ה- 10 ל- 13.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!