הזמרת האוסטרית, פנדה, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Limits". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

הזמרת האוסטרית, פנדה (PÆNDA), בעלת השיער הכחול לובשת שחור. מתחילה את הופעתה בצילום שחור-לבן והרבה מאוד קלוזאפים אפקטיביים על הזמרת אשר יוצרים תחושה מאוד אינטימית. בפזמון השני נכנסים הצבעים… ומסכי ה- LED מתמלאים בגרפיקה. הבמה מתמלאת בצבע כחול ולקראת סיום השיר הבמה מתבהרת. סביבה עמודי LED המקרינים גרפיקה נוצצת בצבע כסף. פנדה נשמעת בדיוק כמו בגרסת הסטודיו – ביצוע ווקלי מעולה. ביצוע מאוד סוחף.




הזמרת פנדה (Pænda) היא זמרת, כותבת ומפיקה אשר הוציאה לפני כשנה את אלבום הבכורה שלה, "Evolution I". היא כותבת, מנגנת, שרה ומפיקה את כל שיריה. פנדה היא יחסית זמרת אלמונית באוסטריה. שיריה לא נחלו "הצלחה" מסויימת במצעדים באוסטריה, אך יחד עם זאת, הטלוויזיה האוסטרית מאמינים שהיא מסוגלת להביא לאוסטריה מיקום גבוה ביותר באירוויזיון.

 




זו תהיה ההשתתפות ה- 48 של אוסטריה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנים: 1966 ו- 2014. זכייתה האחרונה עם השיר "Rise Like a Phoenix" בוצעה, כידוע, על ידי Conchita Wurst.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!