© Eurovision.tv

אוסטרליה ויוון הפתיעו לטובה, אסטוניה ובלגיה היו איום ונורא. מי המנצחים והמפסידים של יום החזרות השני לקראת תחרות האירוויזיון?

יוון נתנה את אחת ההופעות הטובות שנראו עד כה על בימת התחרות. יחד עם אוסטרליה וגיאורגיה, הן ללא ספק המשלחות המנצחות של היום. השיר היווני נשמע מעולה ונראה מעולה! יתכן שיותר מידי דברים מתרחשים על הבמה ועדיין צריך למצוא את זוויות הצילום הנכונות כדי שהבמה לא תיהיה עמוסה בהתרחשות, אבל אין ספק שיוון נתנה את אחת ההופעות הטובות במהלך היומיים האחרונים.




ההופעה של הזמרת האוסטרלית, קייט מילר-היידקה, הייתה ללא ספק המפתיעה ביותר. לאחר שידור ההופעה אף אחד לא יצליח לשכוח את ההופעה הזו – הזמרת "מתעופפת" באוויר ויחד עם הגרפיקה אשר עוטפת את הזמרת על גבי מסכי ה- LED נוצרת תחושה שהיא פשוטה עפה בחלל. ביצוע מצויין על גבול הביזאר.

גם גאורגיה נתנה הופעה מעולה, הבמה נראית מעולה, הביצוע הקולי נשמע מצויין, ההעמדה מאוד אפקטיבית. הגאורגים עשו כל מה שאפשר כדי להציל את השיר הבעייתי.




לעומת זאת, הביצוע של בלגיה היה מאוד מאכזב. המתופים נראים מנותקים מהשיר, הכוריגורפיה ילדותית, הביצוע הווקלי חלש מאוד והשיר… לא ממריא לשום מקום. כפי שזה נראה כרגע, בלגיה לא עשתה שום מאמץ להציל את המצב. נכון לעכשיו בלגיה מחוץ לגמר.

גם הביצוע של אסטוניה לא מצליח להמריא. ההעמדה דומה למה שכבר ראינו בגמר האסטוני, הביצוע הקולי דיי חלש, ציפינו להפתעות אבל שום דבר לא קרה. עדיין יש לשיר הזה סיכוי לעלות לגמר, אבל נכון לעכשיו הסיכויים הולכים ומתמעטים.

 

ההימור שלנו בשלב זה

בגמר: אוסטרליה, איסלנד, יוון
על הגבול: גאורגיה, אסטוניה, פורטוגל וסאן מרינו
מחוץ לגמר: בלגיה

 

טבלאות ההימורים

הטבלאות לא נשארות אדישות למה שהתרחש היום על הבמה בתל אביב. אוסטרליה מזנקת מהמקום ה- 14 אל המקום ה- 12. המדינות האחרונות נשארו בשלב זה במקומן, אך יוון גם כן במגמה חיובית.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!